ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری از ایرپاد مبتنی بر درگاه لایتنینگ اپل [به روز رسانی شد]

اگرچه همه انتظار دارند تا ساعتی دیگر اپل از تلفن هوشمند تازه ای با نام آیفون SE یا 5SE‌ پرده بردارد، ولی کمتر کسی متصور این موضوع است که برند ساکن کوپرتینو به شایعات خاتمه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

اگرچه همه انتظار دارند تا ساعتی دیگر اپل از تلفن هوشمند تازه ای با نام آیفون SE یا 5SE‌ پرده بردارد، ولی کمتر کسی متصور این موضوع است که برند ساکن کوپرتینو به شایعات خاتمه بخشد و ایرپاد های مبتنی بر درگاه لایتنینگ اش را هم امشب رونمایی کند.

با این وجود لحظاتی پیش یک تصویر از ایرپادهای مذکور توسط یکی از سایت های چینی رسانه ای شده و مجدداً شایعه عدم مجهز بودن آیفون ۷ به درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون را قوت بخشیده.

آنطور که از این تصویر بر می آید، به جز فیش اتصال خودِ ایرپاد تغییر چندان دیگری در ظاهرش نسبت به نمونه های کنونی لحاظ نشده و اگر دگرگونی هم در کیفیت پخش صدای آن به وجود آمده به یقین از طریق یک عکس قابل تشخیص نخواهد بود.

متاسفانه به صورت قطعی نیز نمی توانیم صحت آنچه که در حال مشاهده اش هستیم را تائید نماییم و شاید با یک مدل تولیدی از جانب یکی از شرکت های نه چندان شناخته شده ی شخص ثالث مواجه باشیم.

ولی از سوی دیگر اپل در گذر زمان نشان داده که کمترین و ارزان ترین لوازم جانبی ممکن را درون جعبه آیفون قرار می دهد، لذا دور از انتظار نیست با حذف درگاه ۳.۵ میلیمتری آیفون ۷ شاهد حضور چنین ایرپادی به صورت پیش فرض در کنار آن باشیم و مدل های بهتر و با کیفیت تری به شکل جداگانه و با ویژگی هایی خاص در اپل استورها به فروش برسند.

به روز رسانی: ساعتی پس از انتشار این تصویر مشخص شد که عکس مورد بحث توسط فتوشاپ دستکاری گشته و صحت ندارد، هر چند هنوز هم تصاویری مشابه از منابعی نه چندان موثق در حال انتشار روی اینترنت هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • M.K
    M.K | ۲ فروردین ۱۳۹۵

    و البته باید گفت کمترین و ارزانترین حتما به معنی بی کیفیت بودن نـیـست !

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲ فروردین ۱۳۹۵

    خخخخ این عکس رو onleaks توی توییترش در جواب یکی گذاشته و خودش عکس رو درست کرده و می خواسته بهش بگه ساخت تصاویر فیک اسونه ، می تونید توی توییتر خودش ببینید

  • hesam
    hesam | ۲ فروردین ۱۳۹۵

    چرا اپل کمترین و ارزانترین لوازم جانبی رو میزاره تو جعبه در حالی که به گرونترین روش ممکن میفروشه ؟حالا اگ یه مغازه دار گرون فروشی یا کم فروشی بکنه کلی بلا سرش میاد و بعد میره جهنم ولی اپل میشه ارزشمندترین شرکت جهان کلا از قدیم میگن هر چی سنگه زیر پای ننگه!

    • علی
      علی | ۲ فروردین ۱۳۹۵

      اگه گرون فروشه شما نخر بذار ضرر کنه خخخخخ

مطالب پیشنهادی