ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تولید iPhone 5S را متوقف کرد

خانواده آیفون اکنون عضوی جدید دارد؛ iPhone SE با نمایشگری ۴ اینچی و سخت افزاری مشابه iPhone 6S جدیدترین پیشنهاد اپل برای کسانی است که موبایلی با نمایشگر کوچکتر می خواهند. تا پیش از این ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۲:۲۵

خانواده آیفون اکنون عضوی جدید دارد؛ iPhone SE با نمایشگری ۴ اینچی و سخت افزاری مشابه iPhone 6S جدیدترین پیشنهاد اپل برای کسانی است که موبایلی با نمایشگر کوچکتر می خواهند.

تا پیش از این اپل به این دست از کاربران iPhone 5S را پیشنهاد می داد، اما اکنون به نظر می رسد با ورود SE به بازار، روند تولید 5S متوقف شده است. قسمت مربوط به این آیفون قدیمی در سایت اپل هم اکنون جای خود را به SE داده است و کلیه لینک های قدیمی مربوط به iPhone 5S، کاربر را به صفحه آیفون جدید می برد.

اپل پیش از این با معرفی iPhone 5c تولید iPhone 5 را متوقف کرده بود و اکنون منطقی به نظر می رسد که با ورود آیفون تازه نفس، خط تولید iPhone 5S از کار بایستد. اپل با معرفی SE حضور جدی خود در رقابت موبایل های زیر ۴۰۰ دلار را اعلام کرد و طبعا هم اکنون تمام تلاشش را نیز متوجه بازاریابی این محصول خواهد کرد.

با وجود توقف تولید iPhone 5S به نظر می رسد علاقه مندان به این دستگاه، می توانند آن را با قیمتی ارزان تر از گذشته، در مغازه ها پیدا کنند. نیاز به توضیح نیست که این موضوع تا زمانی ادامه خواهد داشت که موجودی کنونی 5S به اتمام رسد.

image
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۴ فروردین ۱۳۹۵

    the only thing that changed is everything!
    این رو توی صفحه اول عکس بالا گذاشته شده. به نظرتون این جمله آشنا نیست!؟
    تغییرات جدیدترین نسخه از کافه بازار: هیچ چیز جز همه چیز!

  • sls
    sls | ۲ فروردین ۱۳۹۵

    اگه متوقف نمی کرد جای سوال بود

مطالب پیشنهادی