ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دلیل اپل برای ارائه آیفون ۴ اینچی: مردم عاشق موبایل های کوچک هستند

اپل دقایقی پیش و در حاشیه معارفه آیفون SE، بیان نمود که علت اصلی تولید چنین محصولی از سوی اپل، ابراز علاقه شدید کاربران به چنین دستگاهی است. این روزها موبایل های بزرگتر از ۵ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۱:۲۷

اپل دقایقی پیش و در حاشیه معارفه آیفون SE، بیان نمود که علت اصلی تولید چنین محصولی از سوی اپل، ابراز علاقه شدید کاربران به چنین دستگاهی است.

این روزها موبایل های بزرگتر از ۵ اینچ تبدیل به یک نُرم شده اند و دیگر سازندگان، موبایل هایی کوچک تولید نمی کنند، اما هنوز هم هستند افرادی که تمایل به داشتن تلفن همراهی کامپکت دارند. به همین دلیل و برای همین اشخاص، آیفون SE در حکم کیمیاست.

Greg Joswiak، یکی از معاونین ارشد اپل می گوید که کاربران اپل بیشتر به خرید موبایل های بزرگ این شرکت تمایل نشان داده اند؛ این محصول ۳۹۹ دلاری اما آمده تا بازارهای جدیدی را نشانه گیرد. این معاون ارشد اپل خاطر نشان می کند که در برخی کشورها، همین آیفون ارزان قیمت، اولین آیفونی است که از سوی بسیاری از کاربران خریداری خواهد شد.

وی همچنین بیان می کند که در سال ۲۰۱۵، اپل تعداد ۳۰ میلیون آیفون ۴ اینچی به فروش رسانده است. این رقم البته خارق العاده نیست، مخصوصا با استاندارد های اپل، اما اهمیت موبایل های ۴ اینچی را تا حد زیادی نشان می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر
    امیر | ۳ فروردین ۱۳۹۵

    ماشاالله این اپل نمی خواد یه خورده گوشیاشو ارزان قیمت بزنه اون وقت نوشته بود ارزان قیمت خخخ

  • Reza
    Reza | ۲ فروردین ۱۳۹۵

    دقيقا من از اون افرادم ك عاشق گوشي چهار اينچي ام گوشي بزرگ بدردم نميخوره بخوام ميرم تبلت ميخرم لازم ب داشتن فبلت ندارم يا گوشي ٥ اينچ بخاطر همين مسئله ٥اس خريدم بجاي ٦

  • اشکان
    اشکان | ۲ فروردین ۱۳۹۵

    دقیقا، هنوز هم هستیم افرادی که این سایز ها رو ترجیح میدیم. البته بدم نمیومد 4 تا شرکت دیگه هم این سایز گوشی میزدن ولی فعلا که این ظاهرا خوبه.

مطالب پیشنهادی