ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سفر بی خطر؛ معرفی اپلیکیشن های مناسب مسافرت و ایران گردی [قسمت دوم]

تعطیلات نوروز فرصت بسیار خوبی است تا همراه با خانواده، از شهر و دیارمان خارج شویم؛‌ دل به جاده بزنیم و به گوشه گوشه ایران عزیز و زیبایمان سفر کنیم. گربه دوست داشتنی ما 1.648.195 کیلومتر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

تعطیلات نوروز فرصت بسیار خوبی است تا همراه با خانواده، از شهر و دیارمان خارج شویم؛‌ دل به جاده بزنیم و به گوشه گوشه ایران عزیز و زیبایمان سفر کنیم. گربه دوست داشتنی ما 1.648.195 کیلومتر مربع مساحت دارد و وجب به وجب خاکش پر از شکوه و شگفتی است. پس خوشا به حال کسانی که زیستن بر این سرزمین کهن را قدر می دانند و فرصت سفر به گوشه و کنارش را مغتنم می شمرند.

اگر برای تعطیلات امسال قصد سفر کرده اید، مطمئنا برای بازدید از شهرها و مکان هایی که تا به حال در آنها نبوده اید، به یک راهنمای خوب نیاز دارید. اپلیکیشن های موبایل می توانند گزینه مناسبی برای این کار باشند؛ ابزاری کم حجم، پر محتوا و همیشه در دسترس که می توانید اطلاعات بسیار با ارزشی از آنها برای سفرهای نوروزی تان استخراج کنید تا سفری عالی و به دور از دردسر داشته باشید.

برای آشنایی با اپلیکیشن هایی که می توانند در ایران گردی به کارتان بیایند، چهار مطلب ویژه نوروزی برایتان آماده و در هر یک به معرفی چند نمونه از برترین های این حوزه پرداخته ایم. ضمن تبریک نوروز و آرزوی سفری خوش و بی خطر برای شما کاربران همیشه همراه، دعوت می کنیم که با این مجموعه مطالب همراه دیجیاتو باشید.

همگردی

Hamgardi 1

بگذارید صاف و پوست کنده بگوییم، بهتر از همگردی اپلیکیشنی برای اطلاع از جاذبه های گردشگری ایران پیدا نخواهید کرد. همگردی امکاناتی همچون نقشه شهرهای مختلف،‌ جاذبه های گردشگری، مراکز تفریحی، رستوران ها، هتل ها و در مجموع هر آنچه باید در مورد شهر مقصدتان بدانید در اختیارتان گذاشته.

این اپلیکیشن یک شبکه اجتماعی بسیار قدرتمند هم دارد که در آن می توانید تجربیات سفر خود به نقاط مختلف کشور را در اختیار دیگر کاربران بگذارید یا بالعکس، از تجارب آنها کمال بهره را ببرید. همگردی قابلیت خوب دیگری هم دارد و آن یافتن مراکز مهم دور و اطراف شماست. بنابراین وقتی که وارد شهری غریب شدید، کافیست GPS تان را روشن و وارد همگردی شوید تا پیشنهاداتش را برایتان رو کند.

همگردی

همگردی

سازنده: همگردی قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.5 مگابایت زبان:

ترافیک تهران (نقشه‌ی تهران)

11

هیچ کس دوست ندارد که در ایام نوروز، پشت ترافیک اتوبان همت و یادگار امام گیر بیفتد. اگر خواستار پیگیری دقیق و لحظه ای وضعیت ترافیک تهران هستید، و نمی خواهید که همه چیز را به تجربه و پیش بینی واگذار کنید، اپ ترافیک تهران ابزاری ایده آل برای شماست.

اپلیکیشن رسمی شرکت کنترل ترافیک تهران با اتصال به اینترنت، وضعیت لحظه به لحظه ترافیک خیابان های پایتخت را برایتان به نمایش در می آورد و ضمنا یکی از کامل ترین نقشه هایی است که از شهر تهران می توانید در موبایل هایتان داشته باشید.

نمای 360 درجه از خیابان ها هم قابلیت خوبی است تا پیش از رفتن به محلی که تا به حال در آن نبوده اید، ابعاد خیابان ها و احتمال یافتن جای پارک در آنها را برآورد کنید.

ترافیک تهران (نقشه‌ی تهران)

ترافیک تهران (نقشه‌ی تهران)

سازنده: شرکت کنترل ترافیک تهران قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 21 مگابایت زبان:

هتل یار

hotelyar 1

وارد شهری غریب شده اید و برای اقامت در شب، به دنبال یک هتل مناسب و مقرون به صرفه می گردید. مسیر سخت و پردردسر این است که از مردم شهر در مورد هتل ها و مسافرخانه ها پرس و جو کنید، اما با داشتن هتل یار نه تنها از این کار بی نیاز می شوید، بلکه قادرید در هتلی که مورد پسند شماست به رزرو اتاق هم اقدام کنید.

هتل یار از سازمان گردشگری کشور مجوز رسمی دریافت کرده، و بهره مندی از تخفیف های ویژه برای اقامت در هتل ها از جمله مزایایی است که با نصب آن در موبایل اندرویدی تان بدست خواهید آورد.

هتل یار

هتل یار

سازنده: علیرضا فتحی قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی