ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در ۴ فروردین از تلویزیون های هوشمند و خمیده خود پرده بر می دارد

اگرچه هوآوی در بازارهای جهانی موبایل در حال درخشش است، ولی هنوز هم شیائومی در سرزمین اژدهای سرخ پیشتاز بوده و برترین تولید کننده ی تلفن هوشمند در این دیار محسوب می شود. برند یاد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

اگرچه هوآوی در بازارهای جهانی موبایل در حال درخشش است، ولی هنوز هم شیائومی در سرزمین اژدهای سرخ پیشتاز بوده و برترین تولید کننده ی تلفن هوشمند در این دیار محسوب می شود.

برند یاد شده با وجود اینکه سال پیش ۷۰ میلیون اسمارت فون به فروش رساند، ولی همواره تولید گجت های متنوع دیگری را نیز در دستور کار خودش داشته؛ یکی از این گجت ها تلویزیون های اسمارتی به حساب می آید که عمدتاً با نام تجاری Mi TV شناخته می شوند.

شیائومی یک سال پیش از نسل سوم Mi TV های خود پرده برداشته و حالا شواهد حکایت گر آن هستند که به زودی شاهد معرفی شدن مدل های جدیدی از این دسته ی محصولات خواهیم بود.

تا به اکنون کمپانی چینی چندین پوستر منتشر کرده که همگی به برگزاری رویدادی در ۲۳ مارس (۴ فروردین) اشاره داشته اند و جدیدترین آنها نیز خبر از در راه بودن یک Mi TV خمیده و بسیار باریک می دهد.

ناگفته نماند تلویزیون هوشمند جدید شیائومی اندکی قبل توسط یکی از نهاد های کنترل کیفیت چین به ثبت رسیده و مجوزهای لازم برای آن صادر شده؛ بر طبق داده های ثبت گشته در این نهاد، ظاهراً می بایست در انتظار دو دستگاه مشابه با اندازه های ۴۳ و ۶۵ اینچی باشیم.

بد نیست اشاره ای هم به این موضوع کنیم که تا پیش از این سامسونگ و لی اِکو مدل هایی این چنینی را راهی بازار ساخته اند، ولی حدس زده می شود محصول شرکت چینی یاد شده به مراتب از رقبای خود ارزان تر بوده و البته کیفیتی مشابه آنها را عرضه نماید.

در مورد مشخصه های فنی تلویزیون های مذکور اطلاعات چندانی در دسترس نیست، اما شایعه کنندگان می گویند این دیوایس ها به پنل های 4K سامسونگ تجهیز شده اند و شرکت سازنده چیپستی قوی را به همراه ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه ی رم در آنها به کار بسته است.

تا ۴ فروردین ماه تنها چند روز باقیست و به یقین با اندکی صبر می توانیم از آنچه شیائومی برای کاربران تدارک دیده کاملاً آگاه شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kayba
    kayba | ۲ فروردین ۱۳۹۵

    تلویزیونای شیائومی اصلا تو ایران پیدا میشه؟ یکی میداد4 میلیون

مطالب پیشنهادی