ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Pro 6 میزو مجهز به چیپست Helio X25 امتیازی قابل توجه را در بنچ مارک آنتوتو ثبت کرد

طی چند هفته ی اخیر مرتباً‌ شاهد لو رفتن اطلاعاتی در مورد تلفن هوشمند Pro 6 از کمپانی میزو بوده ایم. شرکت سازنده ی این محصول نیز به تازگی اعلام نموده که این دستگاه از ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

طی چند هفته ی اخیر مرتباً‌ شاهد لو رفتن اطلاعاتی در مورد تلفن هوشمند Pro 6 از کمپانی میزو بوده ایم. شرکت سازنده ی این محصول نیز به تازگی اعلام نموده که این دستگاه از صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۰۸۰p برخوردار خواهد بود و قدرت خودش را نیز از چیپست ده هسته ای و ۶۴ بیتی Helio X25 خواهد گرفت. امروز موبایل مورد بحث یکبار دیگر در پایگاه داده ابزار بنچ مارک گیری آنتوتو رویت شده و امتیازی که توسط آن به ثبت رسیده سبب گشته تا دوباره به راس اخبار بیاید.

اگر فراموش نکرده باشید اندکی پیش مدیاتک رویداد ویژه ای را برگزار کرد و اعلام نمود چیپست Helio X25 به صورت اختصاصی و با همراهی میزو، برای خود این کمپانی طراحی شده تا آنها از این تراشه در اسمارت فون Pro 6 شان بهره بگیرند.

این گفته ها به آن معنا بود که تلفن هوشمند مذکور برای بازه ی زمانی مشخصی سیستم-روی-چیپی را در اختیار خواهد داشت که مدیاتک آن را به هیچ موبایل ساز دیگری نخواهد داد. بد نیست به این نکته هم اشاره ای داشته باشیم که Helio X25 تقریباً نمونه ای مشابه از Helio X20 است، که صرفاً فرکانس کاری بالاتری دارد و البته همین سرعت بیشتر به همراه چندین بهینه سازی نه چندان پیشرفته دیگر می توانند کارایی اش را تا حدی افزایش دهند.

حال که Pro 6 با چیپست مورد اشاره در بالا در بنچ مارک آنتوتو حاضر شده توانسته به امتیاز ۹۹.۹۴۸ دست یابد و توجهات را معطوف خود نماید؛ این رقم در حالی به ثبت می رسد که Mate 8 از هوآوی با چیپست کایرین ۹۵۰ در آزمایشات مشابه نتوانسته فراتر از امتیاز ۹۴.۲۵۰ برود. البته ذکر این نکته هم ضرورت دارد که بنچ مارک ها ملاکی قطعی برای سنجش توانایی یک موبایل و واحد پردازشی آن نیستند ولی به هر حال شواهد نشان میدهند Helio X25 یکی از قدرتمندترین های بازار در روزهای آتی خواهد بود.

بر طبق شایعات پیشین اسمارت فون Pro 6 از نمایشگری AMOLED و تمام HD بهره خواهد برد، به ۳ یا ۴ گیگابایت رم در کنار ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود و در بخش پشتی و جلویی اش به ترتیب از دوربین هایی ۲۰ و ۵ مگاپیکسلی میزبانی به عمل خواهد آورد.

حضور این دستگاه در روزهای پیشین و در پایگاه داده ی بنچ مارک GFXBench هم نشان داده که تراشه Helio X25 دارای پردازنده ی گرافیکی Mali-T880 خواهد بود، ضمن اینکه خود موبایل اندروید ۶.۰ مارشملو و رابط کاربری Flyme OS را اجرا خواهد کرد.

Meizu-PRO-6-AnTuTu_1

Meizu-PRO-6-AnTuTu-score_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۴ فروردین ۱۳۹۵

    سلام
    من میخوام گوشی بخرم تقریبا بیشتر برند ها را دیدم ولی از این میزیو پرو 6 واقعا خوشم اومد مخصوصا که پردازندش 10 هسته همزمان فعال میشه حتی کارت گرافیکشم 10 هسته ای میدونی یعنی چی یعنی یع شاهکار بزرگ حتی اگه 2 میلیونم باشه حتما میگیرم من کلا دنبال یه گوشی تمام وکمال هستم که حداقل تا 5 سال اینده ساپورتم کنه من امتیاز 100 از 100 را بهش میدم یه گوشی کاملا کامل . میگی نه بزار بیاد تو بازار

  • شهاب
    شهاب | ۴ فروردین ۱۳۹۵

    من گوشی میزو ام ٢ مینی دارم
    چهار عدد خریدم و فروختم و یکی برای خودم نگه داشتم بدون شک گوشی پرو٦ میزو رو میخرم بدون هیچ شکی
    میزو و فلایم بینظیره بینظیر
    فقط دروغ نباید بگم دوربین ام٢مینی افتضاحه ! ولی باقی چیزاش از گوشی موتو ایکس خودم خیلی شاخ تره خیلی
    همین که خود گوشی این امکان رو داره با یک تیک زدن گوشی رو روت کنید ! میگه یعنی چی !

  • amir0np
    amir0np | ۳ فروردین ۱۳۹۵

    برای چیپ مدیاتک خیلی هم نتایج درخشانه جای تقدیره?

مطالب پیشنهادی