ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یک میلیون اپلیکیشن در اپ استور اپل
تکنولوژی

اپ استور حالا بیش از یک میلیون اپلیکیشن برای آیپدها دارد

اپل در خلال مراسم امشب اعلام کرد که فروشگاه نرم افزاریش حالا بیش از یک میلیون اپلیکیشن مختص آیپدها دارد. این عدد بزرگ نشان از پشتوانه نرم افزاری بزرگی دارد که تبلت های اپل را ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

اپل در خلال مراسم امشب اعلام کرد که فروشگاه نرم افزاریش حالا بیش از یک میلیون اپلیکیشن مختص آیپدها دارد. این عدد بزرگ نشان از پشتوانه نرم افزاری بزرگی دارد که تبلت های اپل را در میان رقبا متمایز می سازد.

نکته جالب دیگر این است که بر خلاف کاهش نرخ فروش آیپدها، نرخ توسعه نرم افزار برای آنها به هیچ وجه کند نشده است. موجودی فروشگاه اپ استور در سال ۲۰۱۳ از مرز یک میلیون اپلیکیشن گذر کرد، در آن زمان سهم آیپدها نیمی از این عدد بود و حال ۲ سال و چند ماه بعد این رقم به دو برابر افزایش یافته است.

آیپدها شش سال است که به بازار عرضه شده اند. آیفون های اپل هم در همین سن و سال بودند که اپ استور به رکورد یک میلیون اپلیکیشن رسید.

اپل تلاش بسیاری به خرج می دهد تا ثابت کند آیپدهایش صرفاً وسیله ای برای سرگرمی یا وبگردی نیستند، و می توان از آنها به مانند لپ تاپ ها برای تولید محتوی و انجام امور روزمره بهره برد. در چند سال اخیر اپلیکیشن های زیادی برای محقق کردن این هدف در اپ استور عرضه شده اند، اما هنوز هم آیپدها فاصله زیادی تا رقابت با لپ تاپ ها در زمینه کاربردهای حرفه ای و تولید محتوی دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی