ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی استودیوی سازنده بازی Driveclub را تعطیل کرد

کمپانی سونی به تازگی تایید کرده که استودیوی Evoultion، سازنده عناوینی چون Driveclub و Motorstorm برای همیشه تعطیل شده است. ژاپنی ها گفته اند که اخیرا، عملکرد استودیوهای داخلی خود را مورد بررسی قرار داده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

کمپانی سونی به تازگی تایید کرده که استودیوی Evoultion، سازنده عناوینی چون Driveclub و Motorstorm برای همیشه تعطیل شده است. ژاپنی ها گفته اند که اخیرا، عملکرد استودیوهای داخلی خود را مورد بررسی قرار داده اند تا مطمئن شوند «چشم انداز رقابتی و تولید عناوین باکیفیت» کماکان ادامه دارد. در همین راستا، استودیوی Evolution ظاهرا عملکرد مد نظر سونی را به نمایش نگذاشته که به تعطیلی آن منجر شده.

سونی در بیانیه خود آورده که:

ما می پذیریم که تصمیم اخیرمان، به بهای از دست دادن برخی از کارکنان خبره تمام خواهد شد اما با تمرکز روی استودیوهایی که پروژه هایی هیجان انگیز در دست کار دارند، معتقدیم که به جایگاهی قدرتمندتر دست پیدا می کنیم و می توانیم بهترین محتویات ممکن با بالاترین کیفیت را برای مخاطبان تولید نماییم.

هنوز مشخص نیست که بعد از تعطیلی Evolution، چه آینده ای در انتظار آخرین بازی استودیو، یعنی Driveclub است. چند ساعت پیش، پاول راستچینسکی، کارگردان بازی مجموعه ای اسکرین شات های تهیه شده از سوی طرفداران Driveclub را در توییتر بازنشر کرد اما صحبتی درباره برنامه های آتی به میان نیاورد.

لازم به ذکر است بازی Driveclub تا همین اواخر، دائما با محتویات جدید بروزرسانی می شد و Evolution کار روی ورژن واقعیت مجازی بازی را نیز آغاز کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • GEEEEK
    GEEEEK | ۵ فروردین ۱۳۹۵

    واسه سونی متاسفم. با عرض معذرت از فن های سونی باید بگم خاک تو سرت

  • m
    m | ۵ فروردین ۱۳۹۵

    اگه بهم مبگفتن تو کره شمالی بمب اتمی منفجر شده باورش برام راحت تر بود... تو تاریخ بازی سازی هیچی دیگه مثه درایو کلاب نخواهد شد... بی نظیر بود... هیچ بازی ای به گرافیکش نمیرسید... واقعیت مجازیشم ک شروع کرده بودن... اینهمه استودیویه دره پیته دیگه بود واسه تعطیل شدن ولی ایوولوشن... غیرممکنه.

    • Shahryar
      Shahryar | ۵ فروردین ۱۳۹۵

      هیچ‌نگرانی وجود نداره
      پشتیبانی از این بازی توسط تیم پلی استیشن ادامه خواد داشت تا سال ۲۰۱۷
      اعضای استودیو هم اکثرشون تو بخش های مختلف سونی مشغول بکار میشن و یا سونی با استودیو های دیگه برای استخدامشون وارد مذاکره میشه ، سونی هیچوقت مسائل اخلاقی رو‌زیر سوال نمیبره و حتی بعضی از کارمندان لاین هد رو‌هم استخدام کرد .

مطالب پیشنهادی