ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی دو تلویزیون هوشمند Mi TV 3S را معرفی کرد؛ با محصول جدید ۶۵ اینچی و خمیده چینی ها آشنا شوید

اگر به خاطر داشته باشید نسل دوم تلویزیون های هوشمند شیائومی، موسوم به Mi TV 2، در ماه می ۲۰۱۴ معرفی شدند و نسل سوم هم اکتبر سال پیش رونمایی گشت. اما امروز و در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید نسل دوم تلویزیون های هوشمند شیائومی، موسوم به Mi TV 2، در ماه می ۲۰۱۴ معرفی شدند و نسل سوم هم اکتبر سال پیش رونمایی گشت. اما امروز و در حالی که انتظار می رفت مدل های جدید این دستگاه ها در سه ماهه سوم و یا چهارم سال معرفی گردند، این کمپانی از اسمارت تی وی های تازه اش پرده برداشته؛ تلویزیون هایی که عنوان Mi TV 3S را یدک می کشند و نوید این را می دهند که شاید تا انتهای سال Mi TV 4 هم از راه برسد.

دستگاه های مورد بحث با طراحی بسیار شکیل و دو پنل ۴۳ و ۶۵ اینچی راهی بازار خواهند شد. هر دو Mi TV 3S بدنه شان از جنس فلز ساخته شده و در مدل کوچک تر و مسطح ضخامت دیوایس به ۱۰.۹ میلیمتر و در نمونه ی بزرگتر و خمیده، این مقدار به ۵.۹ میلیمتر می رسد؛ رقمی که برای یک تلویزیون ۶۵ اینچی Curve بسیار عالی و شگفت انگیز جلوه می نماید.

روی محصولات یاد شده پنل LG/AUO با رزولوشن تمام HD از نوع LCD (برای مدل کوچکتر) و پانل 4K خمیده سامسونگ (برای مدل بزرگتر) سوار گشته. پردازنده های پرچمدار 6A908 و 6A928 کمپانی Mstar هم قدرت بخش تلویزیون های مذکور بوده و تکنولوژی های صوتی دالبی و DTS audio نیز در آنها مورد پشتیبانی قرار گرفته.

ناگفته نماند این فناوری های صوتی در Mi TV bar هم در دسترس هستند؛ واحد تولید صدای جداگانه ای که می توانید در تصاویر مشاهده اش نمایید و به همراه جدیدترین تلویزیون ۶۵ اینچی شیائومی عرضه شده و پورت های متعددی در بخش پشتی اش تعبیه گشته است.

ضمناً می بایست یادآور شویم اسمارت TV خمیده تازه از راه رسیده چینی ها ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی دارد و در هر دو دیوایس شاهد اجرای اندروید و رابط کاربری MIUI بهینه شده خواهیم بود.

Mi TV 3S از نوع ۶۵ اینچی و خمیده، دارای رزولوشن 4K، با قیمتی معادل ۱۳۸۶ دلار به فروش خواهد رسید در حالیکه برای تهیه دیگر مدل مسطح و دارای وضوح تمام HD می بایست تنها ۲۷۷ دلار بپردازید.

Xiaomi-Mi-TV-3S-43-inch_1-w600

Xiaomi-Mi-TV-3S-43-inch_2-w600

Xiaomi-Mi-TV-3S-65-inch_2-w600

Xiaomi-Mi-TV-3S-65-inch_3-w600

Xiaomi-Mi-TV-3S-65-inch_4-w600

Xiaomi-Mi-TV-3S-65-inch_5-w600

Xiaomi-Mi-TV-3S-65-inch_6-w600

Xiaomi-Mi-TV-3S-65-inch_7-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • علی
    علی | ۴ فروردین ۱۳۹۵

    سلام دوستان،، عذر خواهی میکنم اینجا مطرح میکنم،،
    از دوستان اگر کسی میتونه لطفا راهنماییم کنه،
    میخوام Redmi note 3 pro شائومی ،با اسنپدراگون 650 و ادرنو 510 بخرم،، نسخه 32گیگ، با قیمت 890
    به نظرتون می ارزه بخرم؟
    ممنون

    • saman
      saman | ۵ فروردین ۱۳۹۵

      نسبت به قیمت واقعیش گرونه اما حتی توی این رنج قیمت عالیه و ارزش خرید داره. کلا توی خرید گوشی های شیائومی شک نکنید. برادرم mi4 داره و بشدت ازش راضیه

    • Shahriar
      Shahriar | ۶ فروردین ۱۳۹۵

      قدرت نوت ۳ پرو درحد پرچمداره 890 تومن مفته بخدا

  • s.s.b
    s.s.b | ۴ فروردین ۱۳۹۵

    ۰.۴ میلی‌متر حاشیه داره ! باور کردنی نیست کمترین حاشیه که دیدم (به غیر از موبایل )یک میلیمتر بود اونم تو یک مانیتور ایسوز بود

  • Shahriar
    Shahriar | ۴ فروردین ۱۳۹۵

    فوق العادس من تلویزیون قبلیاشو تو یوتیوب دیدم حرف نداره مث موبایلاش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی