ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ ناقوس جنگ

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 94 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 94 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت هفت سنگ نوروزی، بازی های جذاب و سرگرم کننده ای از تمام پلتفرم های موبایل را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی بهروزی و کامیابی برای شما کاربران عزیز و همیشه همراه، دعوت می کنیم که با دیجیاتو و مطالب ویژه هفت سنگ نوروزی همراه باشید.

Lost in Harmony

pic

وقتی ناراحتید، خوشحالید، می خواهید ورزش کنید، به انرژی نیاز دارید یا حوصله تان سر رفته همیشه یک کار وجود دارد تا سر حالتان بیاورد؛ موسیقی. اما با تمام این حرف ها، تصور کنید موزیک گوش نوازی را در بطن یک بازی ویدیویی بشنوید تا به واسطه المان های مثبت آن، آدرنالین خونتان هر لحظه مسیری سینوسی را طی نماید. لحظه زیبایی است نه؟ درست است، ولی زمانی زیباتر می گردد که با تجربه عنوان رانر Lost in Harmony آن را به واقعیت تبدیل کنیم.

بازی داستان نوجوانی را روایت می کند که با گوش دادن به موزیک وارد رویا شده و در آن باید به همراه دوستش سوار بر اسنوبورد به یک ماجراجویی برود. نکته جالب گمشده در هارمونی اینجاست که برخلاف بسیاری از آثار هم سبک خود، زاویه دوربین بازی از جلوست و بیشتر باید مراقب وسایل نقلیه پشت سرتان باشید. همچنین قابلیت شخصی سازی کاراکتر نیز در عنوان مورد بحث وجود دارد. صرفا جهت اطلاع، این اثر موفق توسط یکی از خالقان عنوان محبوب Valiant Hearts ساخته شده.

Lost in Harmony

Lost in Harmony

سازنده: Digixart Entertainment قیمت: رایگان (نسخه iOS به قیممت 3.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 350 / 254 مگابایت زبان:

Snowboard Party 2 Lite

screen640x640 (1)

شاید وارد بهار شده ایم اما همچنان در برخی نقاط سردسیر ایران ورزش های زمستانی برپا بوده و گردشگرهای زیادی نیز به سمت مناطق یاد شده می روند. با این وجود، همه که نمی توانند از این تفریح بهره مند شوند، نه؟ چون از طرفی باید در مسیر سفر باشند، از طرف دیگر هم قیمت ها ....! اما چرا ناراحت باشیم؟ بازی های ویدیویی برای همین ساخته شده اند که تجربه ای مشابه و لذت بخش از سرگرمی های گوناگون را برایمان به ارمغان بیاورند.

پس در این لحظات بهتر است به سراغ یکی از آنان برویم که در این بخش قرعه به نام بازی موفق Snowboard Party 2 افتاده. در عنوان مورد بحث بازیکن می تواند با اسنوبورد خود در 21 مکان مختلف، که خود شامل مدهای گوناگون است، مسابقه دهد. علاوه بر این، قابلیت رقابت آنلاین با دوستان و شخصی سازی متنوع نیز در بازی وجود دارد.

Snowboard Party 2 Lite

Snowboard Party 2 Lite

سازنده: Ratrod Studio قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و ویندوزفون حجم: 782 / 520 مگابایت زبان:

Robocide

Robocide 111

استراتژیک یکی از خانمان سوزترین سبک های بازی های ویدیویی بوده و مخاطبان زیادی دارد. اما چرا این سبک را اعتیاد آور می خوانند؟ پاسخش خیلی ساده است، استفاده از ذهن مخاطب برای کنترل نیروهای گوناگون، داشتن برنامه برای پیروزی و قابلیت ارتقا. اگر دوست دارید که چنین تجربه ای در قالب بازی های ویدیویی داشته باشید پس بهتر است Robocide را انجام دهید. همانند بسیاری از عناوین هم سبک، در روبوساید وظیفه دارید تا از مقر خود دفاع کرده و ربات هایی که می سازید را به جنگ بفرستید.

یکی از نکات مثبت بازی کنترل تایتان های متنوع در کنار قابلیت ارتقا آنان است که باعث می شود احساس تکراری شدن بازی به شما دست ندهد. علاوه بر این، با وجود این که بخش تک نفره به قدری طولانی خواهد بود تا مدت ها سرگرم تان کند، اما می توانید توانایی های خود را در بخش آنلاین به رخ دیگر بازیکنان بکشید.

Robocide

Robocide

سازنده: PlayRaven قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 95.3 / 93 مگابایت زبان:

مخچه (جدول اعداد)

Mokhche 1

دیگر وقتش شده رو به دنیای مجازی کنیم و بگوییم: تو چکار کردی با من؟ شب یلدا که اصلا جمع گرم خانواده را فراموش کردیم و آنلاین بودیم. شب چهارشنبه سوری هم همین طور، احتمالا تحویل سال هم بسیاری در حالت آماده باش باشند تا سلفی «همین الان یهویی من و لحظه شروع سال نو» را از دست ندهند. اما خوب، اتفاقی است که افتاده و جای غصه خوردن بهتر است از تکنولوژی مورد بحث استفاده درست را ببریم.

مخچه (جدول اعداد) سعی نموده با به چالش کشیدن ذهن مخاطب خود همین کار را برایمان انجام دهد. دستورالعمل بازی بدین گونه است که در هر مرحله بازیکن باید با انتخاب اعداد جدول، جمع آنان را به عدد مورد نظر بازی برساند. البته مراقب باشید اعدادی که انتخاب می کنید در یک ستون یا سطر مشابه نباشند.

مخچه (جدول اعداد)

مخچه (جدول اعداد)

سازنده: روزهای صورتی قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی