ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

محیط کار سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ می خواهد از این پس فرهنگ یک استارتاپ را در پیش بگیرد

سامسونگ می خواهد که فرهنگ کاری میان کارکنانش را به شکلی تغییر دهد که ضمینه ساز نوآوری های بیشتر باشد. در همین راستا کره ای ها اعلام داشته اند که قصد دارند به هر نحو ممکن دیوان ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

سامسونگ می خواهد که فرهنگ کاری میان کارکنانش را به شکلی تغییر دهد که ضمینه ساز نوآوری های بیشتر باشد. در همین راستا کره ای ها اعلام داشته اند که قصد دارند به هر نحو ممکن دیوان سالاری فعلی در ساختارهای شرکت شان را تقلیل داده و کوشش نمایند فرهنگ حاکم در استارتاپ ها را میان اعضای خود رواج دهند.

سامسونگ در بیانیه ای که در این رابطه برای خبرگزاری رویتر فرستاده، آورده:

«ما روی تغییر فرهنگ درونی خود تمرکز کرده ایم و با سرعتی مشابه یک کسب و کار نوپا یا همان استارتاپ به سمت ایجاد فضای باز گفتگو و فراهم نمودن بستری برای نوآوری ها و ابداعات پیش می رویم.»

آنها همچنین می خواهند فضای تبادل نظر و ایده میان مدیران ارشد و بدنه اصلی کارکنان را بیش از پیش تسهیل نمایند. قرار است این هدف از طریق کوتاه تر کردن جلسات داخلی، ساده سازی روند ارائه گزارش ها و ایجاد تعادل میان شرایط محیط کاری کارمندان در حوزه های مختلف، محقق شود.

البته برای یک کمپانی با حدود ۳۰۰ هزار نفر کارمند در سرتاسر دنیا، دگرگونی در فرهنگ سازمانی به سرعت عملی نمی شود. به خصوص که این افراد از ملیت های مختلف دور هم جمع شده اند.

در این میان کره ای ها طرح های دیگری را نیز برای ایجاد خلاقیت بیشتر در کارمندانشان به اجرا گذاشته اند که از جمله می توان به حمایت مالی از پروژه ها و ایده هایی که به صورت انفرادی توسط کارکنان به اجرا در می آیند اشاره داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی