ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مجله Consumer Reports، گلکسی اس 7 را به عنوان «برترین تلفن همراه» برگزید

پرچمدار جدید سامسونگ توانسته تا نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کند و بسیاری معتقدند که گلکسی اس 7 و اس 7 اج بهترین تلفن های همراه تولید شده توسط کمپانی کره ای سامسونگ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

پرچمدار جدید سامسونگ توانسته تا نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کند و بسیاری معتقدند که گلکسی اس 7 و اس 7 اج بهترین تلفن های همراه تولید شده توسط کمپانی کره ای سامسونگ هستند.

مجله ماهانه Consumer Reports نیز که بررسی، تست و امتیاز دهی به محصولات مصرفی را بر عهده دارد، گلکسی اس 7 را به عنوان برترین تلفن همراه خود معرفی کرده و در رتبه پس از آن گلکسی اس 7 اج قرار گرفته است. همین مجله، سال گذشته به گلکسی اس 6 امتیاز بالایی نداد.

بازگرداندن دوباره درگاه میکرو اس دی و همچنین مقاومت خاص دستگاه در برابر آب، توانسته تا نظر خریداران را به سوی خود جلب کند. با سخت افزاری قدرتمند و طراحی زیبا، این ویژگی های جانبی نیز به خوبی توانسته تا مردم را درگیر خود کند.

این مجله، گلکسی اس 7 و اس 7 اج را در تانک آب پر فشاری به عمق 1.5 متر طی 30 دقیقه قرار داده. خوشبختانه تلفن بدون کوچکترین مشکلی از این تست جان سالم به در برده است. مجله Consuper Reports عمر باتری دستگاه را استثنایی خوانده و قدر تصویربرداری را ستوده است. به لطف دوربین 12 مگاپیکسلی و سنسورهای پیشرفته، گلکسی اس 7 می تواند با صورت 4K فیلم برداری کرده و تصاویری با کیفیت ثبت کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا گلکسی اس 7 واقعا بهترین تلفن همراه تولید شده توسط سامسونگ است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • sam
    sam | ۹ فروردین ۱۳۹۵

    واقعا سامسونگ عالیه بهترین گوشی ها را میسازد ولی اپل ، ال جی و ... اصلا گوشی خوب نمیسازن گوشی های سامسونگ مقاومت بالایی هم دارن من 4 ساله که گوشی گلکسی نوت 2 استفاده می کنم و صد بار هم افتاده زمین هیچی نشده ولی یه بار آیفون استفاده کردم افتاد زمین بیچاره تلف شد خلاصه سامسونگ عالیه بقیه کمپانی ها مزخرف و آشغال ???

    • رضا
      رضا | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵

      توی کیفیت ساخت و قدرت سخت افزار و زیبایی هیچ کمپانی به گرد پای اچ تی سی نمیرسه و نخواهد رسید!پس الکی حرف نزن خواهشا..کمی مطالعه باعث نمیشه ضرر کنی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی