ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طبق پتنت جدید سامسونگ تلفن هوشمند یکپارچه و تاشوی این شرکت در فاز پیشرفته توسعه قرار دارد

در پشت درب های بسته سامسونگ در حال پدید آوردن یک طراحی کاملاً بدیع و نوگرایانه است؛ طراحی که بناست از دل آن یک تلفن هوشمند یکپارچه ولی با قابلیت تا شدن زاده شود. کمپانی کره ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

در پشت درب های بسته سامسونگ در حال پدید آوردن یک طراحی کاملاً بدیع و نوگرایانه است؛ طراحی که بناست از دل آن یک تلفن هوشمند یکپارچه ولی با قابلیت تا شدن زاده شود. کمپانی کره ای تا به امروز زمان نسبتاً زیادی را روی این پروژه که «Project Valley» نامیده می شود صرف کرده و هر از گاهی انتشار یک پتنت در رابطه با آن به ما اجازه می دهد تا از آنچه در حال به قوع پیوستن است تصور بهتری به دست آوردیم.

در همین راستا به تازگی یکی از طرح های تجاری ثبت شده سامسونگ مجدداً به بیرون درز یافته و البته اینبار موبایلی یکپارچه و تاشو را به نمایش می گذارد که به نظر می رسد در مراحل پیشرفته ی فاز توسعه باشد.

طراحی محصول یاد شده اکنون به شدت پیچیده جلوه می کند و شرکت سازنده علاوه بر به کارگیری نمایشگری منعطف به تدابیر و ابزارهای مکانیکی مانند لولاها و چرخ دنده ها نیز متکی شده تا به کاربر اجازه دهد دیوایس را از وسط تا کرده و سپس آن را در درون جیب خود بگذارد.

مهندسی که در پتنت مذکور توصیف شده و به چشم می خورد، جزو آن دسته از مهندسی هایی به حساب می آید که تنها در شرکتی همچون سامسونگ با منابع غنی و بی پایان می تواند رخ دهد و به شکل مشخص برای رسیدن به این مرحله زمان و بودجه ی بسیار زیادی صرف شده.

اگر نگاهی به محصولی که در تصاویر حاضر است بیاندازیم می توانیم ببینیم دکمه های صدا و پاور در همان جایگاه مرسوم خودشان قرار دارند و دوربین هم از این قاعده مستثنی نگشته؛ ولی با کمی دقت بیشتر در می یابیم فعلاً خبری از دکمه ی هوم نیست و گیره های مغناطیسی وظیفه بسته نگه داشتن اسمارت فون را در هنگامی که تا شده عهده دار می گردند.

از اینکه چنین محصولی چه زمان تولید و راهی بازار خواهد گشت حرفی به میان نیامده، ولی شایعات پیشین می گویند سامسونگ تلفن هوشمند یکپارچه و تاشوی خودش را احتمالاً تا اواخر سال جاری میلادی رونمایی می کند. البته در صورت رخ دادن چنین موضوعی الزاماً شاهد پیاده سازی طرح این پتنت یا پتنت های پیشین دیگر در آن نخواهیم بود و شاید با پدیده ای تازه و متفاوت تر رو به رو شویم.

Foldable-Samsung-smartphone (1)

Foldable-Samsung-smartphone (2)

Foldable-Samsung-smartphone (3)

Foldable-Samsung-smartphone

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی