ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی شرکت ForwardWorks را با هدف ساخت بازی های موبایل تاسیس کرد

از هفته آینده، بخش «سرگرمی های کامپیوتری سونی» یا Sony Computer Entertainment، به «سرگرمی های تعاملی سونی» یا Sony Interactive Entertainment تغییر نام خواهد داد. در جریان همین تغییرات سازمانی، کمپانی جدیدی به نام ForwardWorks ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

از هفته آینده، بخش «سرگرمی های کامپیوتری سونی» یا Sony Computer Entertainment، به «سرگرمی های تعاملی سونی» یا Sony Interactive Entertainment تغییر نام خواهد داد. در جریان همین تغییرات سازمانی، کمپانی جدیدی به نام ForwardWorks نیز تاسیس می شود تا از این پس روی بازی های موبایل تمرکز کند.

سونی در بیانیه خود اعلام کرده که قصد دارد به وسیله این شرکت، «بازی های تمام عیار» برای موبایل بسازد که از کاراکترها و مایملک برند پلی استیشن استفاده می کند. ورود به این بازار، خصوصا پس از اقدام نینتندو تقریبا قابل پیش بینی بود.

هنوز مشخص نیست که اولین بازی تولید شده توسط ForwardWorks چه زمانی عرضه می شود اما سونی می گوید تمرکز این کمپانی روی بازار آسیا و ژاپن است. آتسوشی موریتا، مدیر بخش سرگرمی های کامپیوتری سونی در آسیا و ژاپن، مدیریت این شرکت را به عهده خواهد داشت و مدیر جدید سرگرمی های تعاملی سونی، اندرو هاوس، عضو هیئت مدیره آن می شود. ForwardWorks کار خود را از یک آوریل و همزمان با تغییر نام SCE به SIE آغاز خواهد کرد.

نینتندو هفته پیش اولین بازی موبایل خود با نام Miitomo که محوریت اجتماعی دارد را در ژاپن عرضه کرد و خیلی زود به محبوب ترین اپلیکیشن اجتماعی ژاپن بدل شد. همزمان با همین اتفاق، ارزش سهام نینتندو نیز صعودی قابل توجه را تجربه کرد.

بخش PlayStation Mobile سال گذشته بسته شد. قرار بود پلی استیشن موبایل فاصله میان بازی های موبایل مستقل و پلی استیشن ویتا را پر کند و پلی میان تلفن های همراه و برند پلی استیشن ایجاد کند اما در هدف خود شکست خورد. حالا با ForwardWorks، سونی هدفی متمرکز تر دارد و امید می رود که شاهد موفقیت آتی کمپانی در زمینه بازی سازی موبایل باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • شهزاد
    شهزاد | ۵ فروردین ۱۳۹۵


    ایول به سونی

  • شبگرد
    شبگرد | ۵ فروردین ۱۳۹۵

    عالی شد، غول گیم پا به موبایل گذاشت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی