ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نقشه راه میزو برای سال ۲۰۱۶ فاش شد؛ هفت اسمارت فون جدید در راه هستند

میزو کمپانی است برخواسته از کشور چین که به خاطر تلفن های هوشمند مجهز به سخت افزار قدرتمند و دارای قیمت مقرون به صرفه شهرت یافته. این شرکت بر خلاف دیگر هم میهن و رقیب اصلی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

میزو کمپانی است برخواسته از کشور چین که به خاطر تلفن های هوشمند مجهز به سخت افزار قدرتمند و دارای قیمت مقرون به صرفه شهرت یافته. این شرکت بر خلاف دیگر هم میهن و رقیب اصلی اش، یعنی شیائومی، برای عرضه تولیداتش به دیگر نقاط جهان با مشکل خاصی رو به رو نیست و همین عامل نیز تا حدی سبب شتاب یافتن رشد آنها شده.

برند مذکور در ۲۰۱۵ پنج موبایل را به کاربران ارائه کرد که اقتصادی ترین شان Blue Charm نام داشت و برترین محصول هم عنوان PRO 5 را یدک می کشید. در همین راستا اکنون نیز اطلاعاتی تازه در رابطه با شرکت مورد بحث به بیرون درز یافته که آنچه بنا دارند برای سال جاری میلادی تدارک ببینند را فاش می سازد.

میزو برای ۲۰۱۶ قصد دارد دو دستگاه تازه با اسامی MX6 Mini و PRO 6 Mini را به خانواده ی محصولاتش بیافزاید و به این ترتیب ساخت هفت اسمارت فون را در دستور کار خودش قرار داده است.

نکته ی دیگر اینکه دو موبایلی که پیش تر مورد اشاره قرار گرفتند در اصل نمونه هایی کوچک شده از مدل های بزرگترشان یا همان MX 6 و Pro 6 هستند که سخت افزاری مشابه را در خود جای داده اند و تنها ابعاد نمایشگر آنها به ۴.۷ اینچ تقلیل یافته.

در انتهای مطلب می توانید فهرستی از تلفن های هوشمند آتی میزو به همراه مشخصه های فنی مهم تر و قیمت شان را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که رقم اعلام شده برای این اسمارت فون ها قیمتی است که برای عرضه به بازار چین نهایی گشته و هزینه تهیه آنها در سایر بازارها قدری گران تر خواهد بود.

ضمناً در رابطه با یکی از دستگاه ها، یعنی Meizu PRO 6، به فناوری ذخیره سازی UFS 3.0 اشاره شده که در زمان حاضر هنوز وجود آن در هاله ای از ابهام قرار داد و می بایست منتظر بمانیم تا صحت استفاده از این تکنولوژی، یا آماده شدنش برای عرضه تجاری با گذر زمان مشخص شود؛ UFS 2.0 فناوری است که سامسونگ هم اکنون در پرچمداران خود استفاده می کند و سرعت شان را در ذخیره سازی و بازخوانی اطلاعات به مراتب بیشتر می نماید.

meizue-pro6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی