ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ نوستالژی پشت نوستالژی

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 94 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 94 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت هفت سنگ نوروزی، بازی های جذاب و سرگرم کننده ای از تمام پلتفرم های موبایل را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی بهروزی و کامیابی برای شما کاربران عزیز و همیشه همراه، دعوت می کنیم که با دیجیاتو و مطالب ویژه هفت سنگ نوروزی همراه باشید.

Legacy Quest

screen640x640 (2)

بدون شک تاکنون با واژه Retro Games یا بازی های رترو بارها برخورد کرده اید. اما مقصود از این عناوین چیست؟ به طول کلی، Retro به محصولاتی گفته می شود که با استایل یا سبکی خاص به نوعی یادآور خاطرات گذشته باشند. Legacy Quest با گرافیک پیکسلی ولی در عین حال امروزی و دلنشین خود، در دسته بازی های مورد بحث قرار می گیرد.

در این عنوان نقش آفرینی باید به یک ماجراجویی در دل سیاه چاله ها رفته و با موجودات عجیب درون آن مبارزه کنید. همانند عناوین هم سبک، در شروع بازی می توانید شخصیت خود را از بین سه کلاس جنگجو [Warrior]، جادوگر [Wizard] و زیرک [Rogue] انتخاب کرده و سپس با ارتقا او به قدرت های جدیدی دست یابید. وجود یک گیم پلی ساده و زیبا، گرافیک جذاب و مجانی بودن بازی دلیلی برای تجربه نکردن Legacy Quest باقی نگذاشته است.

Legacy Quest

Legacy Quest

سازنده: NEXON Company قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 318 / 304 مگابایت زبان:

Dragon Land

Dragon Land 1

یاد زمانی که کنسول ها تازه وارد بازار شده بودند، بخیر. آن موقع کودکانی بودیم که با ذوق و شوق به خانه اقوام می رفتیم تا حداقل تجربه ای چند ثانیه از این سرگرمی دیجیتالی داشته باشیم. اما از شما چه پنهان، تنها چیزی که نصیبمان می شد یک دسته وصل نشده به دستگاه بود. اکنون ما کودکان آن زمان بزرگ شده ایم ولی خوب کودکان امروزی که خیلی بیشتر از این چیزها سر در میاورند؟ پس وقتی کار داریم چاره چیست؟ لازم نیست خیلی فکر کنید چون پاسخ بازی پلتفرمر Dragon Land خواهد بود؛ عنوانی رنگارنگ و بسیار چشم نواز که در آن به سرزمین اژدهایان قدم می گذارید.

مشابه دیگر آثار سبک پلتفرمر، مانند کرش، در بازی باید با حرکاتی مثل پرش یا سر خوردن از موانع عبور کرده و با دشمنان مبارزه کنید. حضور بیش از 100 مرحله و شخصی سازی اژدهایان به خودی خود بازیکن را تا مدت زیادی سرگرم خواهد کرد، اما با تمام این حرف ها نمی توان از بخش چند نفره بازی گذشت؛ بخشی که در آن باید با دیگر بازیکنان برای رسیدن به خط پایان مسابقه دهید.

Dragon Land

Dragon Land

سازنده: Social Point قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 94.6 / 46 مگابایت زبان:

Dungeon Battles

screen640x640 (3)

تقریبا می توان گفت بازیکنی نداریم که تاکنون نام پرآوازه بازی Warcraft به گوشش نخورده باشد؛ عنوانی استراتژیک که با اضافه سازی عناصر نقش آفرینی و دادن نقشی مهمتر به هیروها توانست به یکی از اعتیاد آورترین آثار صنعت گیمینگ بدل شود. اگر از طرفداران این بازی هستید بدون شک تجربه بازی آنلاین Dungeon Battles می تواند برایتان لذت بخش باشد. در عنوان مورد بحث باید با ساخت منطقه خود، نیروهایتان را ارتقا داده و به جنگ دشمنان بروید.

نحوه حمله به دیگر بازیکن ها نیز همانند کلش آف کلنز بوده و با انتخاب سربازان مورد نیاز خود به مقر دشمن هجوم میبرید. البته بر خلاف عنوان نام برده، در طول نبرد نیز می توانید آنان را کنترل کنید. نکته قابل توجه بازی اینجاست که هیروها در نبردهای سیاه چاله ای حضور پر رنگی داشته و از قدرت های گوناگونی بهره می برند.

Dungeon Battles

Dungeon Battles

سازنده: Digital Dinosaur Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 106 / 41 / 76 مگابایت زبان:

توپ و گل

Toop o Gol 11

خوشبختانه در چند سال گذشته صنعت گیمینگ ایران با رشد خوبی مواجه شده که اصلی ترین دلایل آن را می توان روی آوردن تولیدکنندگان داخلی به ایده های خلاقانه و حضور پلتفرم های آنلاینی مانند کافه بازار قلمداد کرد. در آخرین بازی هفت سنگ نوروزی امروز می خواهیم عنوانی را معرفی کنیم که می تواند به نمونه ای برای اثبات دلیل اول بدل گردد؛ توپ و گل.

دستور العمل بازی بدین گونه است که باید سعی کنید با وسایلی، مانند چوب یا کش، که در اختیارتان قرار میگیرد محیط بازی را به گونه ای بچینید تا توپ ها به هدف خواسته شده برسند. نکته جالب بازی اینجاست سازندگان تنها به توپ فوتبال محدود نشده و شاهد حضور ورزش های دیگری نیز در بازی هستیم؛ المانی که در تنوع بخشیدن به گیم پلی و ایجاد لحظات چالش برانگیز نقش مهمی را ایفا می کند.

توپ و گل

توپ و گل

سازنده: ترکتریکس استودیو قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 23.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۵ فروردین ۱۳۹۵

    از سایتتون و نویسنده هم ممنونم که یک مدتی هست که توی هر معرفی بازی و برنامه یکی هم واسه ویندوز هست

مطالب پیشنهادی