ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتوب کانکت، پاسخ گوگل به Periscope است

یکی از بزرگ ترین ویژگی های جدید سال گذشته در میان شبکه های اجتماعی، استریم شخصی ویدیوها و لحظاتی اندک بود. اپلیکیشن هایی مثل Meerkat و Periscope بسیاری را به ستاره های استریم کننده تبدیل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

یکی از بزرگ ترین ویژگی های جدید سال گذشته در میان شبکه های اجتماعی، استریم شخصی ویدیوها و لحظاتی اندک بود. اپلیکیشن هایی مثل Meerkat و Periscope بسیاری را به ستاره های استریم کننده تبدیل کردند.

Meerkat اما در برابر با Perisocpe که تحت تملک توییتر بود شکست خورد. ویدیوهای پریسکوپ مستقیما از طریق توییتر تماشا می شد و این یک امتیاز برای پلتفرم تازه تاسیسی چون پریسکوپ محسوب می شد. حالا اما پریسکوپ می تواند ویدیوهای قدیمی را هم نمایش دهد، در حالی که Meerkat مشغول بازسازی خود است.

اما گزارش جدیدی حالا از سوی گوگل منتشر شده که نشان از آغاز فعالیت YouTube Connect، اپلیکیشن استریمی مشابه با پریسکوپ و Facebook Live دارد. شما قادر خواهید بود تا با ورود به اکانت گوگل و یوتوب خود، سریعا استریم زنده را آغاز کنید.

یک فید خبری نیز به شما این امکان را می دهد تا ویدیوهای اخیری که از سوی دوستان و دنبال کنندگان خود منتشر شده را نیز مشاهده کنید. این ویدیوها هم از طریق سایت یوتوب و هم از طریق اپلیکیشن YouTube Connect قابل تماشا هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی