ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا HTC 10 در تاریخ 27 فروردین عرضه می شود؟

می دانیم که HTC 10 (یا همان HTC One M10) قرار است در تاریخ 24 فروردین، طی مراسم ویژه ای که اچ تی سی به صورت همزمان در نیویورک، لندن و تایپه برگزار می کند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

می دانیم که HTC 10 (یا همان HTC One M10) قرار است در تاریخ 24 فروردین، طی مراسم ویژه ای که اچ تی سی به صورت همزمان در نیویورک، لندن و تایپه برگزار می کند معرفی شود. این مسئله توسط تایوانی ها تایید شده، اما آیا دستگاه مورد نظر چند روز بعد آماده عرضه خواهد بود؟

براساس ePrice، اچ تی سی 10 قرار است سه روز پس از معرفی اش، در تایوان عرضه شود. از آنجایی که تایوان خانه اچ تی سی به حساب می آید، شاید مردم این کشور زودتر از دیگران بتوانند به این تلفن همراه دسترسی داشته باشند.

حتی چند ماه پیش شایعه ای مبنی بر عرضه دیرهنگام تلفن همراه نام برده در ایالات متحده نیز شنیده شد. بنا بر آن خبر، آمریکایی ها تا اواسط ماه اردیبهشت قادر به خریداری این دستگاه نیستند اما عرضه HTC 10 ممکن است در روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه صورت پذیرد.

با این حال، هیچ یک از تاریخ های اعلام شده قابل تایید نیستند و نمی توان آن ها را باور کرد.

انتظار می رود که اچ تی سی 10، مجهز به اسنپدراگون 820، نمایشگر 5.1 اینچی QHD، چهار گیگابایت رم و باتری سه هزار میلی آمپری باشد. به نظر شما آیا تایوانی ها با این تلفن همراه نجات خواهند یافت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, در جمله ای کوتاه برایHTC آرزوی موفقیت میکنم و اعلام میکنم HTC لیاقت بهترین ها را داره و طبیعتن HTC 10 یک تلفن همراه فوق قدرتمند و بهینه و نازنین خواهد بود

  • Mehrdad
    Mehrdad | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    دیجیاتو کلا یکم فاشیست بازی در میاره.

  • سالار
    سالار | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    بابا بنچمارکو چرا نمیزارین حالا سامسونگ بنچمارک میاره تازه بعدا گندش در میاد که تقلب کرده اونم حالا ک اچ تی سی ترکونده دیجیاتو که همش بد اچ تی سی رو میگف معلومه نمیزاره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی