ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

توسعه پلی استیشن 4K توسط دیجیتال فاندری تایید شد

گزارشی دیگر از سوی دیجیتال فاندری، وجود پلی استیشن 4.5 یا پلی استیشن 4K (دومی نام زیباتری به نظر می رسد) را یک بار دیگر تایید می کند. هفته پیش، وبسایت کوتاکو که اعتبار بالایی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

گزارشی دیگر از سوی دیجیتال فاندری، وجود پلی استیشن 4.5 یا پلی استیشن 4K (دومی نام زیباتری به نظر می رسد) را یک بار دیگر تایید می کند. هفته پیش، وبسایت کوتاکو که اعتبار بالایی در زمینه لو دادن اطلاعات مهم دارد، از ساخته شدن پلی استیشن 4 جدیدی با قابلیت اجرای بازی های 4K خبر داد.

دیجیتال فاندری که بخشی از وبسایت یوروگیمر به حساب می آید، در مقاله ای تحت عنوان «ما می دانیم پلی استیشن 4.5 واقعی است - اما سونی چرا آن را می سازد؟» از دلایل ساخته شدن چنین کنسولی گفت و احتمالات را بررسی کرد.

دیجیتال فاندری می گوید که بیش از یک منبع، این دستگاه را PlayStation 4K خطاب کرده. آزمایشگاه های تحقیق و توسعه سونی در حال بررسی و تست نسخه های آزمایشی هستند و این کمپانی ژاپنی قصد دارد تا علاوه بر نمایش تصاویر و ویدیوهای 4K، بازی ها را نیز با چنین کیفیتی روی کنسول خود اجرا کند.

سخت افزار جدید، به GPU قدرتمندتری مجهز شده و روی تکنولوژی APU ارتقا یافته AMD که روی مدل کنونی نیز هست فعالیت می کند. APU جدید احتمالا دیگر یک چیپ 28 نانومتری نیست و به 14 یا 16 نانومتر، استانداردهای امروز صنعت خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • mohamad
    mohamad | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    اگه نیومدم توکیو

  • mohamad
    mohamad | ۶ فروردین ۱۳۹۵

    خدا کنه حقیقت نداشته باشه.
    من ک ۲ماه نیس خریدم

    • uvwl
      uvwl | ۷ فروردین ۱۳۹۵

      منم دقیقا مثل شما هستم..از وقتی که این خبر اومده اصلا دست بهش نزدم دیگه از چشمم افتاده..من که خیلی بعید میدونم..ولی اگر این اتفاق بیافته اون حس اعتمادی که الان چندین ساله به سونی دارم کاملا از بین میره

      • T[\]T
        T[\]T | ۷ فروردین ۱۳۹۵

        ۱.سونی تو بهترین تا ۱ یا ۱.۵ سال آینده این کنسول رو به بازار عرضه نمیکنه حتی اگه روند تحقیق و توسعه اش کامل شده باشه تا و احتمالا به عنوان به برگ برنده موقعی روش میکنه که مایکروسافت کنسولش رو توسعه سخت افزاری یا نرم افزاری بده برای کسب پرفورمنسی بالاتر.
        ۲.هر موقع عرضه بشه با نام ps4 4.5 یا ps4 4k یا حتی شاید ps4 elite یا premium عرضه میشه و بت قیمتی بالاتر از ps4 که خدشه ای به فروش ps4 وارد نکنه و با وارد شدنش به بازار همون بازی های ps4 رو اجرا میکنه با رزولوشن بالاتر و به پشتیبانی و ساپورت از ps4 ادامه داده میشه (تو همون رده بندی کنسول های نسل ۸ ام قرار میگیره نه به عنوان نسل تازه)
        ۳.تازه گیریم که اصلا هیچ کدوم از این اتفاقات صورت نگیره و پشتیبانی از ps4 و نسل ۸ ام متوقف بشه و سونی نسل ۹ ام رو با این کنسول آغاز کنه،مگه سونی به شما ps5 بدهکاره؟مگه سونی قرار بوده کنسول تازه دادنی بیاد از شما اجازه بگیره؟
        شما هم اگه خیلی ناراحتی برو کنسول رو پس بده و جاش یه xbox one بگیره که واحد پردازنده گرافیکیش یا همون جی پی یوش ۵۰ درصد از ps4 ضعیفتره و خودشو جر بده رو ۹۰۰ p میاره گیمارو،
        (نول جماعت رو چه به کنسول 4k و 60 فریم بر ثانیه)
        پ.ن:من خودم pc دارم و در حال حاضر رو 4kپلی میکنم رو پی سی و به ضرر بندس حداقل از لحاظ پز و به رخ کشیدن سیستم و اینجور موارد که سونی بیاد یه کنسول بزنه یک چهارم سیستم من چه از نظر سخت افزاری که توش یه کار رفته و چه از نظر اندازه و حجم دستگاه یا قیمت و این کنسول فریم 60 بگیره تو 4k تو بازیا که 980 ti بنده تو همون بازی رو ۴k قراره ۷۰ بگیره، ولی با این حال به سونی افتخار میکنم که چنین کارهای شاقی رو انجام میده.

        • uvwl
          uvwl | ۸ فروردین ۱۳۹۵

          شما خیلی خفنی همه سیستم هاتم خوبه دنیا هم بهت بدهکاره، ممنون

  • RZ@
    RZ@ | ۶ فروردین ۱۳۹۵

    آقا این همون 14 نانومتری سام بزرک امپراطور نیست امپراطور موبایل هااااا یا همون 16 تانومتری TSMC یا یه سری های دیگه هم به تکنولوژییش دس پیدا کردن

    • amir44ho@gmail.com
      amir44ho@gmail.com | ۶ فروردین ۱۳۹۵

      حالت خوبه داداش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی