ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت افزاری وان پلاس 3 توسط پایگاه بنچمارک AnTuTu مشخص شد

احتمالا سال گذشته را به یاد دارید وقتی که کمپانی وان پلاس، از موبایل وان پلاس 2 در محیط واقعیت مجازی رونمایی کرد. اگرچه وان پلاس 2 بسیار شکوهمندانه معرفی شد و سازندگانش آن را ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

احتمالا سال گذشته را به یاد دارید وقتی که کمپانی وان پلاس، از موبایل وان پلاس 2 در محیط واقعیت مجازی رونمایی کرد. اگرچه وان پلاس 2 بسیار شکوهمندانه معرفی شد و سازندگانش آن را «قاتل پرچمداران» می نامیدند، اما بعد از عملکرد نه چندان مناسب وان پلاس 2 بعید است که پرچمدار جدید وان پلاس 3، با همان شیوه های تبلیغاتی معرفی گردد.

بنابر شایعات جدید، وان پلاس پرچمدار جدید خود را طی مراسمی در پکن و در روز 7 آپریل (19 فروردین) معرفی خواهد کرد. علاوه بر این، به لطف سایت بنچمارک AnTuTu، تا حدودی با مشخصات سخت افزاری وان پلاس 3 نیز آشنا شده ایم.

bull copy

وان پلاس 3 که با نام مدل A3000 نیز شناخته می شود، از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1080x1920 FHD بهره مند خواهند بود. زیر شنل این اسمارت فون نیز از چیپست اسنپ دراگون 820 چهارهسته ای شخصی سازی شده، پردازنده گرافیکی Adreno 530 بهره گرفته شده است. حافظه رم 4 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی هم از جمله دیگر مشخصات وان پلاس 3 برشمرده می شوند.

وان پلاس 3 به دوربینی 16 مگاپیسکلی در پشت دستگاه و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز است و سیستم عامل «اکسیژن» که براساس اندروید 6.0.1 توسعه داده شده، به صورت پیش فرض روی آن نصب خواهد بود. در حال حاضر، اطلاعات بیشتری درباره وان پلاس 3 در دست نیست اما اگر شایعات درست باشند، احتمالا خیلی زود شاهد معرفی رسمی وان پلاس 3 از سوی کمپانی وان پلاس خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • bagher
    bagher | ۶ فروردین ۱۳۹۵

    شرکتا همشون دارن در جا میزنن
    بدون تغییر آنچنان محسوسی
    دوربین که همشون یکی ان تقریبا
    صفحه نمایشم که هنوز فول اچ دی مناسبترین صفحه نمایشه

  • علی
    علی | ۶ فروردین ۱۳۹۵

    نمیخواست انتوتو بگه از من میپرسیدین دقیقا همینارو میگفتم الان تقریبا همه شرکتایی که میخوام پرچمدار بدن اسنپ820 رم 4 ادرنو 530 و اندروید 6 دارن

    • amir44ho@gmail.com
      amir44ho@gmail.com | ۶ فروردین ۱۳۹۵

      آره بخدا

مطالب پیشنهادی