ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پیام رسان Line در کشور ژاپن به یک اپراتور تبدیل شد

نرم افزار پیام رسان ژاپنی Line در کشورهای جنوب شرق آسیا از محبوبیتی فراوان برخوردار است و سرویس های متنوع و متعدد آن کاربران بی شماری را برایش به ارمغان آورده است. حالا این شرکت یک ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

نرم افزار پیام رسان ژاپنی Line در کشورهای جنوب شرق آسیا از محبوبیتی فراوان برخوردار است و سرویس های متنوع و متعدد آن کاربران بی شماری را برایش به ارمغان آورده است. حالا این شرکت یک قدم دیگر برای افزایش دامنه نفوذ خود در کشور زادگاهش برداشته و قرار است به یک اپراتور مخابراتی در کشور ژاپن تبدیل شود.

از تابستان امسال مردم این کشور می توانند پلن های مختلف خدمات Line Mobile را خریداری کرده و بدون هیچ محدودیتی از سرویس های چت و تماس این پیام رسان بهره ببرند. این دسترسی نامحدود شامل برخی «خدمات پایه» از جمله مرور پیام ها و ارسال پست در سرویس هایی چون فیس بوک و توییتر نیز می شود.

خدمات این اوپراتور مجازی، که بر بستر شبکه مخابراتی کمپانی بزرگ DoCoMo فعالیت خواهد کرد، بسیار ارزان خواهد بود. هزینه اشتراک ماهانه طرح پایه آن تنها ۴.۴ دلار است. به علاوه این که با پرداخت قبوض دوره ای هر کاربر از مقدار مشخصی Line Points (برای انجام خریدهای درون برنامه لاین) برخوردار خواهد شد.

شکی نیست که این گشاده دستی شرکت Line در نهایت به نفع آن خواهد شد. با در نظر گرفتن این واقعیت که حدود نیمی از ژاپنی ها فاقد تلفن هوشمند هستند و تنها از «خدمات پایه» اوپراتورها استفاده می کنند، لاین می تواند با ارائه این خدمات ارزان و نزدیک به رایگان سهم زیادی از آنها را مجاب به خرید تلفن هوشمند نمایند. این در نهایت منجر به افزایش کاربران پیام رسان Line و افزایش سود در درازمدت خواهد شد.

تصور کنید فیس بوک و گوگل برای شما اینترنت رایگان تدارک دیده باشند. هزینه های تحمیل شده به این کمپانی ها با افزوده شدن کاربران جدید و مشتریان تازه جبران خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ا
    ا | ۶ فروردین ۱۳۹۵

    ایول

  • ab
    ab | ۶ فروردین ۱۳۹۵

    برنامه لاین ساخته خوده ژاپونيها هستش

مطالب پیشنهادی