ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پشتیبانی Gear S2 از آیفون اپل
تکنولوژی

بالاخره پشتیبانی از آیفون ها به ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ افزوده شد

Gear S2 سامسونگ یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است. این ابزار مبتنی بر سیستم عامل تایزن تا به امروز تنها می توانست با تلفن های هوشمند اندرویدی و تایزنی چفت شود، ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۱

Gear S2 سامسونگ یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است. این ابزار مبتنی بر سیستم عامل تایزن تا به امروز تنها می توانست با تلفن های هوشمند اندرویدی و تایزنی چفت شود، اما با دریافت بروزرسانی جدید حالا آیفون های اپل نیز به لیست اسمارت فون های پشتیبانی شده آن افزوده شدند.

البته در حال حاضر این مسئله شامل تمام آیفون ها نمی شود و تنها مختص آنهایی است که تحت شبکه اپراتور Verizon کار می کنند.

این اوپراتور همواره به کندی در ارائه بروزرسانی برای دیوایس های تحت پوشش خود مشهور بوده است. حال به شکل جالبی Verizon اولین کمپانی خواهد بود که از امروز بروزرسانی پشتیبانی از آیفون های اپل را برای ساعت های هوشمند Gear S2 و Gear S2 Classic عرضه می کند. برای اتصال به این ساعت ها نسخه سیستم عامل آیفون شما باید 8.4 و یا بالاتر باشد.

شاید بسیاری بپرسند که چرا صاحب یک آیفون باید Gear S2 را به اپل واچ ترجیح دهد؟ خب پاسخ کوتاه این است که هر کس سلیقه ای دارد، اما می توان برخی ویژگی ها را در این محصول سامسونگ یافت که آن را از رقیب خود متمایز می سازد. از جمله صفحه نمایش گرد، عمر باتری بیشتر و صد البته قیمتی کاملاً‌ ارزان تر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی