ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کاشی های زنده کنفرانس بیلد ۲۰۱۶
تکنولوژی

وعده ویژگی های شگفت انگیز برای کاشی های زنده ویندوز در کنفرانس بیلد ۲۰۱۶

تنها یک هفته تا آغاز گردهمایی بیلد ۲۰۱۶ مایکروسافت باقی مانده و شواهد و قرائن نشان می دهد که رویداد امسال هم برای سرمایه گذاران و هم توسعه دهندگان و علاقه مندان کاملاً جذاب و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

تنها یک هفته تا آغاز گردهمایی بیلد ۲۰۱۶ مایکروسافت باقی مانده و شواهد و قرائن نشان می دهد که رویداد امسال هم برای سرمایه گذاران و هم توسعه دهندگان و علاقه مندان کاملاً جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

کمپانی مایکروسافت امروز فهرست تمام موضوعات و سرفصل هایی که در این همایش مطرح خواهد شد را منتشر کرد. نگاهی به این فهرست نشان می دهد که ردموندی ها امسال چند غافلگیری را برای مخاطبانشان تدارک دیده اند.

از جمله این موارد می توان به افزوده شدن چند ویژگی جذاب به کاشی های زنده ویندوز ۱۰ اشاره کرد. این سرفصل با عنوان «چه خبر از کاشی ها و Toast Notifications؟» برای روز جمعه اول آوریل برنامه ریزی شده است. در توضیح این سرفصل آمده:

«ناتیفیکشن ها یکی از ابزارهای ضروری برای مراوده با کاربران شما در ویندوز است. ما در حال پی ریزی ساختار جدیدی برای Action Center هستیم تا دست توسعه دهندگان را برای ارائه اعلان های تطبیق پذیر باز بگذاریم. قرار است از یک API قدرتمند رونمایی شود تا اپلیکشن ها بتوانند به واسطه آن تجربه نویی را در اطلاع رسانی به کاربرانشان ایجاد نمایند. کاشی های زنده هم قرار است دو ویژگی بسیار مورد انتظار و شگفت آور دریافت نمایند.»

Toast Notification نوعی خاصی از اعلان هاست که در خارج از محیط Action Center و به صورت یک پنجره کوچک در هر محیطی در ویندوز به نمایش در می آید.

Windows_8_Toast-Lock-Screen

توضیح بیشتری در خصوص این دو «ویژگی شگفت انگیز» کاشی های زنده داده نشده، اما ردموندی ها در سال های اخیر از هیچ تلاشی برای افزایش محبویت این رابط کاربری خود فروگذار نکرده اند. یکی از مواردی که می تواند در مورد آن حدس هایی را مطرح کرد، قابلیتی شبیه به آن چیزی است که اپل با استفاده از تکنولوژی 3D Touch در iOS ۹ ارائه می دهد، البته با نوع متفاوتی از عملکرد.

در این حالت فرد می تواند با تب کردن روی یکی از گوشه های کاشی ها، به میانبرهای متنوعی برای انجام عملکردهای مرتبط با اپلیکیشن روی آن کاشی دسترسی داشته باشد.

باید تا روز آغاز کنفرانس بیلد مایکروسافت منتظر ماند و دید این غول دنیای تکنولوژی چگونه می خواهد کاربران خود را شگفتزده سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • telegrammember1
    telegrammember1 | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    عالی بود ممنون

  • Hesam
    Hesam | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    دوست عزیز لطفاً با اطلاع حرف بزنید.سال 2014 مایکروسافت از این قابلیت رونمایی کرد ولی اپل این طرحو دزدید.حالا هم خود مایکروسافت میخواد اعمالش کنه

  • هیوا
    هیوا | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    وقتی من نمی تونم ازش استفاده کنم به چه دردی میخوره . یک
    و صد پول پرچمدار بدی بعدش دو سال قول آپدیت به ویندوز 10 رو بشنوی یه شبه بگه ببخشید حوصله نداشتیم ،

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی