ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار والپیپرهای جدید از موبایل HTC 10

چندی پیش تصویری از والپیپر Sense 8.0 متعلق به پرچمدار آتی اچ تی سی به فضای مجازی راه یافت و حالا در جدیدترین اتفاق و به لطف یکی از توسعه دهندگان رام اچ تی سی به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

چندی پیش تصویری از والپیپر Sense 8.0 متعلق به پرچمدار آتی اچ تی سی به فضای مجازی راه یافت و حالا در جدیدترین اتفاق و به لطف یکی از توسعه دهندگان رام اچ تی سی به نام  LlabTooFeR@ تصاویر مربوط به سه والپیپر دیگر این موبایل منتشر شده است و علاقمندان می توانند آنها را دانلود نمایند.

این سه کاغذ دیواری که احتمالا به صورت پیشفرض در اچ تی سی 10 موجود خواهند بود به لحاظ سادگی هندسی بسیار شبیه به هم هستند و زیبایی خاصی دارند (که البته این مساله کاملا نسبی است و به دید خود شما بستگی دارد).

لازم است یادآور شویم که این تلفن هوشمند مجهز به یک نمایشگر Quad HD با ابعاد 5.1 اینج خواهد بود و به همین خاطر تمامی والپیپرهای آن نیز رزلوشنی برابر با 2880 در 2560 پیکسل دارند.

گفتنی است که اچ تی سی پرچمدار آتی خود را (که پیشتر با نام One M10 شناخته می شد) درتاریخ 24 فروردین ماه رونمایی می کند و عرضه آن نیز از سه روز بعد یعنی 27 فروردین شروع می شود (دست کم در تایوان البته).

از روی تصاویر و اطلاعات لو رفته از اچ تی سی 10 می توان حدس زد که کمپانی تایوانی سازنده المان های طراحی مربوط به One A9 و One M9 را در این مدل به خدمت گرفته و بدنه ای فلزی و البته یک حسگر اثرانگشت را در قسمت جلویی دستگاه در نظر گرفته است.

براساس اعلام این کمپانی، پرچمدار تازه نوع جدیدی از اسپیکرهای «بوم ساوند» را در خود خواهد داشت و علاوه بر این، برترین دوربین های جلویی و اصلی دنیا برایش در نظر گرفته شده اند.

از دیگر امکانات این دستگاه می توان به چیپست اسنپدراگون 820 و چهار گیگابایت رم اشاره نمود و اینکه موبایل مورد بحث تا چه اندازه با استقبال کاربران روبرو می شود مساله ای است که روشن شدنش به گذر زمان نیاز دارد.

New-HTC-10-Sense-8.0-wallpapers (2)

 

New-HTC-10-Sense-8.0-wallpapers (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حسین
    حسین | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    نسبت ب اس 7 والپیپر هاش قشنگ هست

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, این والپیپرها زیبا هستن و به نظر شخصی من از والپیپرهای دیگر رقبای این HTC 10که همه دیدیم بهتر هس , برایHTC آرزوی موفقیت دارم , HTC لیاقت بهترین ها را داره و باید بگم طبیعتن HTC 10 تلفن همراهی فوق قدرتمند و بهینه و نازنین خواهد شد

  • hesam
    hesam | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    برعکس والپیپر های htc A9 مال این گوشی خیلی قشنگن

مطالب پیشنهادی