ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مقایسه Galaxy S7
تکنولوژی

مقایسه ای کامل میان عملکرد چیپست اسنپدراگون و اگزینوس در گلکسی S7 [تماشا کنید]

پرچمدار سال قبل سامسونگ تنها از یک نوع چیپست بهره می برد و آن هم محصول اختصاصی خود کره ای ها، یعنی اگزینوس ۷۴۲۰ بود. اما به غیر از پارسال، سامسونگ هر سال پرچمداران خود ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

پرچمدار سال قبل سامسونگ تنها از یک نوع چیپست بهره می برد و آن هم محصول اختصاصی خود کره ای ها، یعنی اگزینوس ۷۴۲۰ بود. اما به غیر از پارسال، سامسونگ هر سال پرچمداران خود را در دو نسخه عرضه می کند؛ نسخه مجهز به چیپ مجتمع اگزینوس برای بازارهای غیر از آمریکا و چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ جهت بازار آمریکا و برخی کشورهای اروپایی.

کره ای ها امسال به روند گذشته خود بازگشتند و اسمارت فون های گلکسی S7  و گلکسی S7 اج را با دو پردازنده مختلف روانه بازار کرده اند. البته امسال نمونه های مجهز به پردازنده ساخت کوالکام در بازار آمریکا و چین عرضه خواهند شد و کاربران باقی دنیا می توانند نمونه مجهز به اگزینوس ۸۸۹۰ را خریداری نمایند.

همین تفاوت سبب شده که بسیاری بخواهند این دو نسخه را از لحاظ سرعت، کارایی، میزان حرارت تولیدی و دوام باتری با هم مقایسه کنند. مدتی قبل یک مقایسه اولیه به همراه ویدیو را خدمت شما تقدیم کردیم. مقایسه ای که نشان می داد گلکسی S7 مجهز به پردازنده اختصاصی سامسونگ از لحاظ سرعت نسب به نمونه آمریکایی بهتر است. حالا یک بار دیگر این دو مدل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا سرعت و عملکرد آنها در کاربری های روزانه و مالتی تسکینگ مورد آزمون قرار بگیرد.

البته با توجه به حضور عامل انسانی، شاید نتیجه بررسی آنقدرها هم دقیق نباشد، اما تفاوت در نتیجه حاصله آنقدر هست که جای شک و تردیدی باقی نگذارد.

لازم است یاداوری نمائیم که به هیچ وجه نمی توان بازنده این رقابت را اسمارت فونی ضعیف یا کند در نظر گرفت، چرا که هر دو مدل در انجام وظایف محوله عملکرد بسیار سریعی را از خود به جای گذاشته اند اما در حالت مقایسه ای یکی برتر از دیگری ظاهر شده که توصیه می کنیم ویدئوی زیر را تماشا نموده و متوجه شوید کدامیک برنده بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • fighter
    fighter | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

    از کجا باید فهمید گوشی اس7 اسنپدراگون داره یا اگزینوس؟ منتظر جوابتون هستم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی