ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نیمی از تمام درآمد بازی های موبایل از ۰.۱۹ درصد گیمرها تامین می گردد

بررسی های موسسه Swrve نشان می دهد نیمی از درآمد بازی های رایگان موجود در بازار، از طریق تنها ۰.۱۹ درصد بازی کنندگان تامین می گردد. از سوی دیگر پیشبینی می شود تا پایان سال ۲۰۱۶ درآمد ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

بررسی های موسسه Swrve نشان می دهد نیمی از درآمد بازی های رایگان موجود در بازار، از طریق تنها ۰.۱۹ درصد بازی کنندگان تامین می گردد. از سوی دیگر پیشبینی می شود تا پایان سال ۲۰۱۶ درآمد خریدهای درون برنامه ای بازی های رایگان به حدود ۱.۹ میلیارد دلار برسد، بر همین اساس می توان گفت که حدود ۹۰۰ میلیون دلار از این مقدار به تنها ۱ درصد از کاربران مربوط خواهد بود.

علاوه بر این جالب است بدانید که بر اساس همین تحقیق، ۵۹ درصد از خریدهای درون برنامه ای در همان روز نخست نصب اپلیکیشن های بازی توسط کاربران انجام می گیرد، در نتیجه اولین روز استفاده حدود ۵۵.۵ درصد از تمام رقم فروش هر بازی را تشکیل می دهد و از این نظر، از اهمیت بالایی برخوردار است.

تحقیق مورد بحث همچنین اشاره دارد که ۵۶ درصد از چنین کاربرانی، در طول ۲ هفته پس از نصب نیز یک خرید دیگر درون برنامه ای انجام خواهند داد، اما در نهایت این خرید های روز نخست است که میزان موفقیت و درآمد هر اپلیکیشن بازی رایگان را مشخص خواهد کرد.

علاوه بر این لازم است بدانید که بر اساس نتایج این تحقیق، احتمال انجام خریدهای درون برنامه ای در روز دوم به ۱۴ و روز سوم به تنها ۴.۵ درصد می رسد و این ۳ روز در مجموع ۷۰ درصد از تمام درآمد هر بازی را تشکیل خواهند داد.

به عبارت دیگر می توان گفت بازی های رایگان درآمدی از اکثر قریب به اتفاق کاربران کسب نمی کنند، اما ۱.۹ درصد باقی مانده به طور متوسط با انجام ۱.۸ خرید در هر ماه، به طور میانگین ۲۴.۶۶ دلار در هر ماه برای سازندگان بازی درآمدزایی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • اسماعیل
    اسماعیل | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    بنظر من اصلا ارزش نداره واسه بازی های گوشی پول خرج کرد.من سال پیش بازی batman arkham knight رو واسه کامپیوتر خریدم.هر وقت وارد بازی میشدم و هدفون رو که میزاشتم،غرق در بازی میشدم.اما تا حالا حتی واسه گرافیکی ترین بازی های گوشی هم هیچ حسی بهم دست نداده.

  • s.s.b
    s.s.b | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    ما که خرید درون برنامه نمیتونیم بکنیم با بازی کردن به دست می اریم ولی اگه میتونستم ممکن بود وسوسه بشم چند دلاری برا امتیاز بیشتر یا پول بیشتر تو بازی بخرم

    • Aryan
      Aryan | ۸ فروردین ۱۳۹۵

      از گيفت كارتهاي آيتيونز يا گوگل پلي استفاده كنيد ديگه.چرا ميگيد نميتونيم؟تو ويندوزفون رو نميدونم.

مطالب پیشنهادی