ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واحد نیمه رسانای سونی به عنوان یک بخش مستقل به فعالیت خود ادامه خواهد داد

شرکت سونی اعلام کرده که قصد دارد ماه آینده تغییرات عمده ای را در ساختار کلی سازمان و مدیریت خود ایجاد نماید تا از این طریق دستی به اوضاع اقتصادی خود بکشد. این شرکت خوشه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

شرکت سونی اعلام کرده که قصد دارد ماه آینده تغییرات عمده ای را در ساختار کلی سازمان و مدیریت خود ایجاد نماید تا از این طریق دستی به اوضاع اقتصادی خود بکشد.

این شرکت خوشه ای چند میلیارد دلاری اعلام کرده که بخشی از این تغییرات شامل جدا شدن واحد تولید نیمه رسانای آن و ادامه فعالیتش به عنوان یک واحد مستقل است و علاوه بر این پیش بینی کرده که همین کار را نیز در مورد دیگر واحدهای سودده خود نظیر محصولات تصویری انجام دهد.

واحدهای دیگر این شرگت شامل سرویس های شبکه و بازی، سونی موبایل، سونی پیکچرز و سونی موزیک نیز دیگر بخش های متعلق به گروه شرکت های سونی هستند که مدتی است به صورت مستقل فعالیت می کنند.

ظرف دو سال گذشته نیز کسب و کار سرگرمی های خانگی این شرکت به واحدهای تابعه متعدد تفکیک شده است که مواردی چون بخش تلویزیون و واحد صوت و تصویر را در بر می گیرند.

شرکت ژاپنی مورد بحث همچنین نوید تغییرات ساختاری بیشتری را داده و اعلام نموده که از تاریخ یکم آوریل قصد دارد کارکردهایی که هر یک واحدهای کسب و کار آن را پشتیبانی می کنند از نو سازماندهی کند تا از این طریق اثربخشی و کارایی هر یک از این عملیات ها را به بالاترین حدش برساند.

این یعنی بخشی از فعالیت هایی که تا به الان در حوزه وظایف شرکت مادر قرار داشتند به شرکت های تابعه گروه سونی محول می گردند و این کارکردها مواردی نظیر تولید، قانون گذاری، خرید، پلتفرم های کیفی و محیطی برای کسب و کار واحد الکترونیک سونی و همچنین برخی پلتفرم های مبتنی بر ابر را شامل می شوند و قرار است که هر یک به واحدهای مربوط به خود واگذار گردند.

این شرکت همچنین اعلام کرده که با اجرایی کردن تصمیم خود از آغاز ماه آینده میلادی (یعنی حداکثر تا سه روز دیگر) چهار نفر از مدیران آن که حالا مسئولیت گروه شرکت های سونی را بر عهده دارند به سمت «مدیران عامل» شرکت سونی منصوب می شوند و تعداد افراد دارای این سمت در سونی را به ده نفر خواهند رساند.

اما گروه بندی مجدد مدیران این شرکت به دیگر سطوح مدیریتی ارشد آن نیز تعمیم می یابد و صرفا مختص به این پست نیست. برای مثال آنها که در دفتر اصلی این شرکت زیر نظر مدیران عامل کار می کردند حالا سمت «مدیران شرکت» را دریافت می کنند و آنها که در شعبات و شرکت های تابعه بودند نیز به سمت «مدیران بازرگانی» منصوب خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • شایان
    شایان | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    به امید موفقیت این شرکت...

مطالب پیشنهادی