ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام قابلیت Discover را به نسخه تحت وب خود اضافه نمود

اینستاگرام که محبوبیت بسیاری میان کاربران سراسر جهان دارد، به تازگی به منظور سهولت بیشتر استفاده از آن امکانات جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه نموده  که یکی از بهترین هایش، لاگین نمودن با چند ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

اینستاگرام که محبوبیت بسیاری میان کاربران سراسر جهان دارد، به تازگی به منظور سهولت بیشتر استفاده از آن امکانات جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه نموده  که یکی از بهترین هایش، لاگین نمودن با چند اکانت به طور همزمان بود.

اکنون نیز به سراغ نسخه وب رفته و صفحه discover که در ورژن موبایلی وجود دارد و به واسطه آن می توان افراد جدیدی را پیدا و فالو کرد را به آن اضافه کرده است. آیکون قطب نما مانند این قابلیت در بالای سمت راست صفحه Instagram.com در مرورگر کامپیوتر جای داده شده.

در همین راستا بد نیست بدانید که در سمت راست آیکون Explore، تب نوتیفیکیشن قرار دارد که این گزینه نیز به تازگی و در ابتدای همین هفته به نسخه وب اینستاگرام اضافه گشته.

همچنین قابلیت Discover People که در نسخه موبایلی اپلیکیشن مورد بحث حضور دارد، دیروز به ورژن دسکتاپی آن اضافه گشت. با کلیک روی این گزینه می توانید اکانت افراد مختلف، بعلاوه سه عدد از جدیدترین عکس هایشان را مشاهده نمائید و در صورت تمایل، آنها را فالو کنید.

کمپانی تحت مالکیت فیس بوک با اضافه نمودن این امکانات به نسخه وب اپلیکیشن خود نشان داده که دوست ندارد اینستاگرام روی وب به دست فراموشی سپرده گردد. اما همچنان به روند پیشین خود مبنی بر وجود نداشتن امکان آپلود عکس در وب ادامه می دهد و شما نمی توانید با کامپیوتر تصاویر موردنظرتان را به اکانتتان اضافه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی