ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گیم استاپ: فروش پلی استیشن 4 و اکس باکس وان امسال کاهش می یابد

فروشگاه گیم استاپ (با وبسایت گیم اسپات اشتباه نگیرید)، بزرگ ترین فروشگاه زنجیره ای بازی های ویدیویی در سراسر جهان است و حالا برای سال مالی 2016، پیش بینی کاهش تقاضا برای دو کنسول محبوب پلی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

فروشگاه گیم استاپ (با وبسایت گیم اسپات اشتباه نگیرید)، بزرگ ترین فروشگاه زنجیره ای بازی های ویدیویی در سراسر جهان است و حالا برای سال مالی 2016، پیش بینی کاهش تقاضا برای دو کنسول محبوب پلی استیشن 4 و اکس باکس وان را دارد.

این ادعا در جلسه هیئت مدیره با سرمایه گذاران مطرح شد و اگر حق با آن ها باشد، شاهد کاهش فروش 10 درصدی کنسول ها و 5 الی 10 درصدی بازی ها نسبت به سال گذشته، در سال جاری خواهیم بود.

با توجه به اعتبار بالای این فروشگاه و سهم عظیم آن ها در توزیع کنسول ها، این خبر برای سرمایه گذاران چندان خوشایند به نظر نمی رسد. عرضه کنسول جدید نینتندو و از راه رسیدن پلی استیشن 4K (یا پلی استیشن 4.5) و اکس باکس وان آپگرید شده از لحاظ سخت افزاری، دلایل عمده این کاهش گزارش شده اند.

مسئله بعدی، کوچک شدن جامعه خریداران است. سونی و مایکروسافت ده ها میلیون کنسول به بازار فرستاده اند و تقریبا هر گیمر مشتاقی حالا طی این دو سال کنسولی را برای خود برگزیده، بنابراین یافتن مشتریان جدید اندکی دشوارتر می شود.

مایکروسافت به ویندوز 10 پناه برده و اکس باکس وان را فدای آن می کند، از سوی دیگر سونی هم می خواهد وارد بازار بازی های موبایل شده و از منفعت های آن بی بهره نماند. کنسول ها دیگر همانند گذشته نیستند و سرمایه داران برای کسب درآمد بیشتر باید تلاش بیشتری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mehrdad
    Mehrdad | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    پیش بینی که چی بگم. معمولا همینطوری هست و فروش یک جنس در سال بعد یا همونقد میمونه یا کمتر میشه در بیشتر موارد. حالا همچین کار شاقی نکرده چنین پیش بینی کرده. البته اگر هر دو دستگاه هک بشن میتونم امیدوار باشیم که فروش بیشتر هم بشه. هک برای کنسولها خیلی مهمه

  • Arminsat
    Arminsat | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    غلط کرثه گیم سپاد

  • Ali
    Ali | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    درود یه خواهش داشتم اقای گلستانه لطفا اگه تونستین galaxy a9 رو بررسی کنید اگر هم نه یه مقاله در مورد بهترین فبلت ها از قیمت 1200 تا 1800 بنویسید فقط خواهش میکنم اینکار انجام بدید

مطالب پیشنهادی