ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

استراتژی به سبک سگا؛ معرفی بازی Total War Battles: KINGDOM

برای دوستداران بازی های استراتژیک، Total War نام آشنایی است؛ فرنچایزی قدیمی و ریشه دار که حدودا 16 سال پیش با عنوان  Shogun: Total War کار خود را آغاز کرد و با عنوان Rome: Total War ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

برای دوستداران بازی های استراتژیک، Total War نام آشنایی است؛ فرنچایزی قدیمی و ریشه دار که حدودا 16 سال پیش با عنوان  Shogun: Total War کار خود را آغاز کرد و با عنوان Rome: Total War به اوج شهرت و محبوبیت رسید.

ناشر فعلی سری بازی های Total War یعنی سگا، پس از مدت ها جدیدترین نسخه از این بازی استراتژیک را برای پلتفرم موبایل هم منتشر کرده تا عملکردش را در ساخت عناوینی به غیر از سونیک هم بتوانیم ارزیابی کنیم.

اگر به عملکرد سگا در ساخت Total War Battles: KINGDOM شک دارید، بد نیست بدانید که بازی هم اکنون در فهرست منتخب دبیران آیتونز قرار گرفته و در گوگل پلی نیز با کسب میانگین امتیاز 4.1 با استقبال بسیار خوبی از کاربران اندروید مواجه شده.

Total War Battles 2

به غیر از یدک کشیدن نام بزرگ Total War، دلیل دیگر استقبال پرشور گیمرها از این بازی چیزی نبوده جز نبردهای آنلاین ریل تایم و امکان بازی بین پلتفرمی (کراس پلتفرم)؛ بدین معنی که بازی را می توان در موبایل، تبلت و رایانه بدون نگرانی بابت از دست رفتن ذخائر و نیروها ادامه داد و بازی از طریق حساب کاربری در تمامی پلتفرم ها همگام سازی می شود.

سری Total War همیشه به خاطر جنگ های بزرگ و حماسی اش محبوب بوده، و خوشبختانه در جنگ های KINGDOM نیز همین رویه حاکم است. گرافیک بازی استثنایی است و میادین جنگ بسیار شلوغ و پرجزئیات، و صد البته برای اجرای بازی به گجت قدرتمندی احتیاج دارید که حداقل از 2 گیگابایت حافظه رم برخوردار باشد.

Total War Battles: KINGDOM یک بازی اینترنتی است، و برای اجرای آن دائما باید به شبکه متصل باشید. مبارزات ریل تایم بازی خوشبختانه حجم زیادی از اینترنت را مصرف نمی کند و در تستی که صورت گرفت، با اینترنت دیتا هم مشکلی برای اجرای بازی نخواهید داشت.

Total War Battles: KINGDOM را می توانید همین حالا در پی سی، اندروید و iOS به رایگان دانلود و از فرماندهی جنگ های بزرگ و حماسی در آن لذت ببرید.

Total War Battles: KINGDOM

Total War Battles: KINGDOM

سازنده: SEGA قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: PC و iOS و اندروید حجم: 359 / 348 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسین
    حسین | ۹ فروردین ۱۳۹۵

    من که همه بازی های توتال وارو بازی کردم که واقعا شوگان بهترینشون بود یه شاهکار...اینم اگر خدا بخواد دان میکنم..اما به نظرم موفقیت سگا تو پی سی بیشتره چون تو موبایل رقیبای سختی داره ?

مطالب پیشنهادی