ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل نرم افزار Nik Collection که 150 دلار قیمت داشت را به صورت رایگان ارائه می دهد

یک خبر بسیار خوب برای عکاسان حرفه ای: گوگل نرم افزار ویرایش عکس Nik Collection خود که تاکنون 150 دلار قیمت داشته را به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار داده است. کمپانی Nik ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۰:۰۵

یک خبر بسیار خوب برای عکاسان حرفه ای: گوگل نرم افزار ویرایش عکس Nik Collection خود که تاکنون 150 دلار قیمت داشته را به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

کمپانی Nik Software در سال 2012 توسط گوگل خریداری شد و از آن زمان قیمت پلاگین های آن از 500 دلار به 150 دلار کاهش پیدا نمود و اکنون دیگر به طور کامل رایگان شده و همه دوستداران عکاسی می توانند از امکانات آن بهره مند گردند.

البته، جا دارد اشاره کنیم ایرانی ها امکان دانلود این اپ را ندارند زیرا گوگل دسترسی آن برای کشور ما را مسدود نموده.

 

100000

جالب است بدانید افرادی که امسال این نرم افزار را خریداری کرده اند می توانند تمام پولی که هزینه نموده بودند را از اهالی مانتین ویو پس بگیرند.

در این برنامه به صورت کلی 7 افزونه وجود دارد که می توانید از آنها در فتوشاپ یا هر نوع نرم افزار ویرایش عکس دیگری که استاندارد است، بهره بگیرید. از جمله فیلترهای این نرم افزار باید به HDR Efex Pro اشاره نمود که طیف گسترده ای از فیلترهای HDR  را در اختیار کاربر قرار می دهد. یا همچنین Color Efex Pro که گستره ای از انواع فیلترهای رنگ را دارد و دست عکاسان را برای ادیت عکس هایشان باز می گذارد.

از دیگر امکانات قابل توجه «نیک کالکشن» می توان به Viveza اشاره نمود که یک ابزار بهینه سازی بسیار پیشرفته است.

بسیاری از دوستداران هنر عکاسی در سراسر دنیا برای ویرایش تصاویری که به ثبت رسانده اند از Nik Collection استفاده می کنند. این نرم افزار مخصوص دسکتاپ است و باید توجه داشته باشید که گوگل دیگر آن را توسعه نخواهد داد. اما در حال حاضر این موضوع اهمیت چندانی ندارد زیرا امکانات خوب این سرویس و رایگان بودن آن بیشتر از باقی مسائل مهم هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Behrad
    Behrad | ۹ فروردین ۱۳۹۵

    بدون فیلترینگ تو نبترینگ گوگل.. گوگل پلی استورش هم از کار افتاده البته برا ما ایرانی ها.. یکی از مدیران اجرایی کمپانی گوگل ایرانی هست ولی بازم انقدر در محدودیت هستیم.. ios عالیه.. باید حتما گوشیمو عوض کنم، علیرغم میل باطنیم.. که از آیفون خوشم نمیاد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی