ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مرورگر مسدودکننده تبلیغات سامسونگ حالا در گجت های قدیمی تر هم قابل استفاده است

فوریه سال گذشته میلادی، سامسونگ ورژن 4.0 مرورگر اختصاصی خود را با امکاناتی جدید همچون مسدود کردن تبلیغات برای گجت های خانواده گلکسی منتشر کرد. تا امروز، مرورگر مورد بحث تنها در انحصار گجت های جدید سامسونگ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

فوریه سال گذشته میلادی، سامسونگ ورژن 4.0 مرورگر اختصاصی خود را با امکاناتی جدید همچون مسدود کردن تبلیغات برای گجت های خانواده گلکسی منتشر کرد. تا امروز، مرورگر مورد بحث تنها در انحصار گجت های جدید سامسونگ همچون گلکسی S6 و گلکسی نوت 5 و دستگاه های جدیدتر از آن بود، اما از امروز سامسونگ مجوز استفاده از آن در اسمارت فون های قدیمی تر گلکسی را نیز صادر کرده.

صاحبان دستگاه های گلکسی قدیمی تر از امروز می توانند آخرین نسخه مرورگر سامسونگ را در اسمارت فون هایشان نصب نمایند. فهرست دستگاه های قدیمی تر سامسونگ برای پشتیبانی از این مرورگر شامل گلکسی S4، گلکسی نوت 3 و دیگر گجت هایی است که مبتنی بر اندروید 5.0 یا نسخه های جدیدتر باشند. البته فهرست کامل را می توانید از این لینک مشاهده کنید.

اگر می خواهید بدانید که با نصب این مرورگر چه چیزهایی را بدست خواهید آورد، باید بگوییم که مرورگر 4.0 سامسونگ از قابلیت های بسیار کارآمدی مثل پشتیبانی از افزونه های مسدودکننده تبلیغات، امکان تماشای ویدئو در یک پنجره پاپ آپ در حین مرور وب و حالت Secret Mode برای مخفی کردن فعالیت های آنلاین بهره می برد.

مضاف بر این، سامسونگ از امروز امکان دانلود مرورگر مورد بحث را برای دستگاه های گلکسی S7 و S7 اج ویژه ورایزن هم فراهم کرده که تا پیش از این چنین امکانی برای صاحبان این دستگاه ها وجود نداشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رضا ملائی
    رضا ملائی | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    این مرورگر فوق العادس
    سرعت بالا.حذف تمامی وبلاگ های تبلیغاتی از ویژگی های بارزشه

  • mortaza
    mortaza | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    چرا روی galaxy e5 با اندروید 5.1.1 قابل نصب نیست

  • امیر
    امیر | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    من گرفتمش و روی s4 نصبش کردم. باید بگم بغیر از امکاناتی که ذکر کردید سرعت و پایداریش هم خیلی بهتر شده و تقریبا با کروم در یه حد هستن الان.
    قبل از این آپدیت سرعت مرورگر سامسونگ حداقل تووی s4 خیلی بد بود و خیلی لگ داشت تا حدی که مجبور شدم از کروم استفاده کنم. ولی الان با این آپدیت دیگه تقریبا هیچ مشکلی نداره و عالی کار میکنه.

مطالب پیشنهادی