ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدیدی از گلکسی S7 مجهز به چیپست مدیاتک در بنچمارک ها مشاهده شد

همانطور که می دانید گلکسی S7 سامسونگ در بازارهای مختلف با چیپست های اگزینوس 8890 و اسنپدراگون 820 عرضه خواهد شد، موضوعی که البته چندان هم تازگی ندارد و پیشتر نیز در پرچمداران شرکت کره ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

همانطور که می دانید گلکسی S7 سامسونگ در بازارهای مختلف با چیپست های اگزینوس 8890 و اسنپدراگون 820 عرضه خواهد شد، موضوعی که البته چندان هم تازگی ندارد و پیشتر نیز در پرچمداران شرکت کره ای مشاهده شده است.

اکنون اما نسخه های جدیدی از این تلفن هوشمند با شماره مدل SM-G930W8 در وبسایت Geekbench مشاهده می شود که از چیپست های MT6797 و MT6797T بهره مند هستند که نام دیگر مدل های Helio X20 و Helio X25 به حساب می آیند.

اگر بخواهیم شماره مدل دستگاه را تفسیر کنیم باید بگوییم که G930 به گلکسی S7 اشاره دارد و حرف W نیز عموماً برای نسخه های عرضه شده در بازار کانادا مورد استفاده قرار می گیرد.

هردو چیپست مورد استفاده در بنچمارک های تازه تقریباً یکسان هستند اما Helio X25 نسخه اورکلاک شده مدل دیگر به حساب می آید و پردازنده آن از قدرتی برابر اگزینوس 8890 برخوردار است، در حالی که Helio X20 اندکی پایین تر از این دو قرار می گیرد.

البته این موضوع را نیز باید در نظر داشته باشید که نسخه Helio X20 از 3 گیگابایت حافظه رم برخوردار است در حالی که این مقدار برای 2 مدل دیگر 4 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

اگر حرف W در شماره مدل دستگاه مورد استفاده قرار نگرفته بود، می توانستیم با احتمال بالایی این مدل تازه را Galaxy S7 Neo در نظر بگیریم، اکنون اما باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ واقعاً تصمیم گرفته چیپست های تایوانی را در تازه ترین پرچمدار خود استفاده کند، موردی که البته تاحدی تعجب برانگیز به نظر می رسد.

در پایان می توانید جدول مقایسه امتیازهای ثبت شده توسط نسخه های تازه با مدل مجهز به چیپست اگزینوس را مشاهده نمایید. البته توجه داشته باشید که همیشه هنگام مواجهه با بنچمارک های عجیب، لازم است احتمال تقلب را نیز در گوشه ذهن داشته باشیم.

s7-mediatek-640x125

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امید
    امید | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    دیر یا زود سامسونگ پردازنده های کولکامو کامل میزاره کنار
    واقعا اگزینوس از هر لحاظ برتره
    استراتژی رو باید از سامسونگ یاد گرفت
    برندی که گوشیاشو همه مسخره میکردن الان داره یکه تازی میکنه اونم اکثر چیزاشو خودش داره میسازه صفحه نمایش پردازنده و ...
    فقط مونده سنسور دوربین که با توجه به سنسورای با کیفیت و حرفه ای سونی منطقی به نظر نمیرسه بخواد خودش سنسور دوربین بزنه مگر اینکه یه چیزی بهتر سونی بزنه که با توجه به پیشتازی سونی تو بخش دوربین فعلا نباید انتظار این مورد بود

  • میثم
    میثم | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    سامسونگ زده به سرش

  • BVB
    BVB | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    جای J7 تیراژ S6 رو ببره بالا تا هم پشتیبانی نرم‌افزاریش طولانی‌تر و سریع‌تر بشه و هم قیمتش پایین تر بیاد افراد بیشتری بخرن و در مجموع بیشتر به نفع همه باشه

  • ali
    ali | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    آخه این چه مرضیه سامسونک و گرفته موقع آپدیت چندتا ورژن باید بده بابا یه اینو دراگون برامون بزن خلاص مردمم راحت میشن

مطالب پیشنهادی