ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام: نگران نباشید، تایم لاین به این زودی پوست اندازی نخواهد کرد

اگر خاطرتان باشد در روزهای پایانی سال گذشته، اینستاگرام اعلام نمود که در نظر دارد طرحی جدید را تست کند که به موجب آن نحوه ی نمایش پست های این شبکه اجتماعی، شخصی سازی شده و با ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

اگر خاطرتان باشد در روزهای پایانی سال گذشته، اینستاگرام اعلام نمود که در نظر دارد طرحی جدید را تست کند که به موجب آن نحوه ی نمایش پست های این شبکه اجتماعی، شخصی سازی شده و با توجه به تعاملات کاربران صورت خواهد پذیرفت.

به این مفهوم که اینستاگرام الگوریتمی طراحی نموده که با توجه به علایق کاربر و اینکه بیشتر عکس های چه افرادی را لایک نموده و در مورد آنها نظر می دهد، عکس و ویدئوها را در صفحه ی اصلی اکانت او نشان خواهد داد. در حال حاضر نحوه نمایش پست ها بر اساس تاریخ و ساعت هستند و عکس های جدید در ابتدای صفحه ی اصلی قرار می گیرند. اما شبکه اجتماعی مورد بحث می خواهد این نظم تاریخی را بر هم زده و اصل نمایش تصاویر را روی علاقه ی شخصی کاربران قرار دهد.

این ویژگی در ظاهر بسیار جالب توجه محسوب می شود اما ایرادی هم دارد و آن اینکه ممکن است فرد برخی از پست هایی که در حالت عادی مشاهده می کند را از دست بدهد.

پیرو همین اخبار و تصمیماتی که گفته می شود قرار است به زودی به مرحله ی اجرا در بیایند، کاربران این شبکه اجتماعی به روش های مختلف اعتراض و نگرانی خود را از پوست اندازی جدید اعلام نموده و اظهار داشته اند که به تغییر چهره ی تایم لاین تمایلی ندارند و ترجیح می دهند توالی عکس ها بر اساس زمان آپلودشان نمایش داده شود.

در همین راستا، امروز اینستاگرام پیرو پستی در توئیتر اعلام داشت که: «جای نگرانی وجود ندارد زیرا هنوز تا اجرائی شدن این طرحِ پیشنهادی زمان زیادی باقی مانده و بدون شک پیش از هر اقدامی کاربران خود را از ایجاد تغییر آگاه خواهیم نمود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Vilpi
    Vilpi | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    "زیرا هنوز تا اجرائی شدن این طرحِ پیشنهادی زمان زیادی باقی مانده"
    دقیقا کدوم قسمت این توییت اینجوری معنی شده؟

مطالب پیشنهادی