ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد اپلیکیشن های ساعت تایزنی سامسونگ اکنون از زمان عرضه چهار برابر بیشتر است

سامسونگ می گوید تعداد اپلیکیشن های ساعت هوشمند Gear S2 از زمان رونمایی در نمایشگاه IFA 2015 چهار برابر بیشتر شده است، محصولی که سیستم عامل اختصاصی سازنده به جای اندروید پوشیدنی برای آن در ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

سامسونگ می گوید تعداد اپلیکیشن های ساعت هوشمند Gear S2 از زمان رونمایی در نمایشگاه IFA 2015 چهار برابر بیشتر شده است، محصولی که سیستم عامل اختصاصی سازنده به جای اندروید پوشیدنی برای آن در نظر گرفته شده و در نتیجه از اپلیکیشن های کمتری برخوردار است.

البته لازم است بدانید که شرکت کره ای در این آمار، واچ فیس های ساعت هوشمند خود را نیز به عنوان اپلیکیشن در نظر گرفته و به همین دلیل می توان واچ فیس ها را بر اساس آمار سازنده، محبوب ترین اپلیکیشن بین کاربران به حساب آورد.

البته اطلاعیه سامسونگ تماماً اغراق نیست چرا که تعداد نرم افزارهای نسخه پوشیدنی سیستم عامل تایزن بدون تردید نسبت به گذشته بیشتر شده و اکنون مواردی مثل Uber، KLM و Iberia را شامل می گردد.

ساعت هوشمند Gear S2 اکنون در زمینه سلامتی نیز گزینه های متنوع تری (علاوه بر S Health سامسونگ) را در اختیار کاربران قرار می دهد که از جمله آنها می توان به Nike+ Running و Skimble اشاره کرد که برای ثبت فعالیت ها و ارائه تمرینات ورزشی کاربرد دارند.

در پایان لازم است اشاره کنیم که شرکت کره ای حتی شانس خود را در زمینه اپلیکیشن های اختصاصی نیز آزموده و نسخه ای از بازی Bubble Bash که به شکل خاص برای ساعت Gear S2 طراحی شده در اختیار کاربران قرار داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Rz@
    Rz@ | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    سامسونگ ، ههه بابا از جیب خود ش واسه یه ساخت یه سیستم عامل کلی هزینه میکنم که راحت تکنولوژی رو جلو ببره ،بعد که بعد دو سال درآمدزا میشه میگن سامسونگ دنبال پول درآوردن الکیییه و یه سری ......

  • AZJAGUAR
    AZJAGUAR | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    صد تا بوده شده چارصد تا

    • M_B
      M_B | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

      ?

مطالب پیشنهادی