ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت GoPro به پشتیبانی از ویندوز فون پایان بخشید

شرکت GoPro به عنوان بزرگترین سازنده دوربین های اکشن کم شناخته می شود و تا کنون به خوبی از پلتفرم ویندوز فون مایکروسافت پشتیبانی به عمل می آورد اما اکنون این موضوع دچار تغییر شده است. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

شرکت GoPro به عنوان بزرگترین سازنده دوربین های اکشن کم شناخته می شود و تا کنون به خوبی از پلتفرم ویندوز فون مایکروسافت پشتیبانی به عمل می آورد اما اکنون این موضوع دچار تغییر شده است.

تا پیش از این، شرکت یاد شده هم زمان با ارائه بروز رسانی های نرم افزاری برای اپلیکیشن iOS و اندروید خود، نسخه ویندوز فون را نیز بروز رسانی می کرد. مدیر عامل همین شرکت حتی مدتی پیش به کاربران لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ XL وعده داده بود که اپلیکیشن مناسبی برای ویندوز ۱۰ موبایل نیز عرضه خواهد کرد و انجام همین کار، یکی از اولویت های تیم توسعه اپلیکیشن در GoPro است.

چنین وعده ای در ماه دسامبر از سال ۲۰۱۵ داده شده بود و حالا، زمانی که برخی کاربران از طریق ایمیل در خصوص مرحله توسعه اپلیکیشن مورد بحث از تیم توسعه سوال کرده بودند، با پاسخی نا امید کننده رو به رو شده اند.

تیم توسعه در پاسخ به پرسش کاربران اظهار داشته که همچنین می توانند از آخرین اپ استفاده کنند اما از این پس، ویژگی جدیدی در قالب بروز رسانی نرم افزاری به دست کاربران ویندوز نخواهد رسید.

در این بین، شرکت GoPro لینک دانلود اپلیکیشن خود از طریق Windows Store مایکروسافت را نیز از وب سایت رسمی اش حذف نموده، اما خبر می دهد که آخرین بروز رسانی از اپ یاد شده را از فروشگاه مایکروسافت حذف نخواهد کرد و کاربران چنین موبایل هایی می توانند از آن بهره گیرند.

البته نکته ای که باید به آن توجه داشت، این است که شرکت مورد اشاره در ماه های اخیر عملکرد مالی چندان مناسبی نداشته و تصمیم اخیر را نمی توان مرتبط با عدم محبوبیت بالای پلتفرم موبایلی مایکروسافت دانست. GoPro مشخصا تمام تلاش خود را انجام می دهد تا در شرایط مالی نه چندان مناسب فعلی اش، به اولویت های بزرگ تر رسیدگی کرده و از هزینه های خود بکاهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    WTF!?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی