ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

وال استریت ژورنال: پلی استیشن 4 جدید پیش از عرضه پلی استیشن وی آر معرفی می شود

هنوز سونی خبری را در این رابطه تایید نکرده اما چند روزی است که شایعات مربوط به ساخت پلی استیشن 4 جدیدی شنیده می شود؛ کنسولی که قادر است علاوه بر نمایش ویدیوهای 4K، بازی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

هنوز سونی خبری را در این رابطه تایید نکرده اما چند روزی است که شایعات مربوط به ساخت پلی استیشن 4 جدیدی شنیده می شود؛ کنسولی که قادر است علاوه بر نمایش ویدیوهای 4K، بازی ها را نیز در چنین رزولوشنی اجرا نماید.

این خبر پیش از این توسط دو مرجع معتبر کوتاکو و یوروگیمر تایید شده بودند و حالا وال استریت ژورنال نیز اطلاعات بیشتری در اختیار گذاشته است. سیستم جدید «قدرت و گرافیک پیشرفته تری» نسبت به پلی استیشن 4 کنونی دارد اما قرار نیست کنسول های پیشین از رده خارج شوند و پشتیبانی از آن ها تا انتهای نسل ادامه می یابد.

در گزارش آمده که: «دارندگان پلی استیشن 4 کنونی، اگر می خواهند از تمام ظرفیت های گرافیکی استفاده کنند، باید مدل جدید را بخرند. اگرچه هر دو مدل از مجموعه نرم افزارهای یکسانی بهره مند خواهند شد.»

در واقع این طور تصور کنید کنسول قدیمی بازی را در حالت 1080p و کنسول جدیدتر همان عنوان را با رزولوشن 4K اجرا می کند. البته شاید تفاوت های دیگری هم وجود داشته باشد، به خصوص در زمینه بازی های پلی استیشن وی آر.

همین منبع به وال استریت ژورنال گفته که کنسول جدید سونی پیش از ماه اکتبر (زمان عرضه پلی استیشن وی آر) معرفی خواهد شد. بنابراین شاید در E3 و شاید هم در گیمزکام آلمان، شاهد رونمایی از این کنسول باشیم.

قیمت و تاریخ عرضه دقیقی در مورد این کنسول جدید شنیده نشده. اگر گفته های مربوط به ارتقای سخت افزاری اکس باکس وان هم حقیقت داشته باشد، با حضور سه کنسول جدید (NX از نینتندو را فراموش نکنید) شاهد شکل گیری یک دوره میان-نسلی نیز هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ??
    ?? | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    اينطوري بشه من ps4 رو ميفروشم و به pc رو ميارم گرافيك بهتر و،ماد


    هدف اصلي كنسول ها عدم ارتقاي سخت افزاري وگرنه مرض داريم كنسول بگيريم مايكروسافت و سوني هم همه ي انحصاري هارو براي pc عرضه مي كنن به نظرم به معماري هاي جديد cpu ها و.... برنده اصلي نسل هشت pc گرچه ps4 برنده ظاهري باشه

  • محسن
    محسن | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    بنظرم سونی داره اشتباهات ماکروسافت رو تکرار میکنه
    این تو فروش کنسول بعدیش تاثیر منفی داره

  • behnam
    behnam | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    مطمعن باشید فرقه گرافیگی نداره چون اگه میخواست سیستمشو عوض کنه پلی 5 دوسه سال دیگه میدادش بیرو ن

  • M
    M | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    کجان اونایی که میگفتن تا چند سال اینده هم این کنسول نمیاد?

مطالب پیشنهادی