ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

لذت رانندگی؛ معرفی بازی Driving Zone: Russia

مدت هاست که رانندگی به یکی از سرگرمی های مردم تبدیل شده. پیرو همین موضوع بود که بازی های کامپیوتری در سبک شبیه ساز رانندگی پدید آمد. سبکی که حالا جای خود را در بین ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

مدت هاست که رانندگی به یکی از سرگرمی های مردم تبدیل شده. پیرو همین موضوع بود که بازی های کامپیوتری در سبک شبیه ساز رانندگی پدید آمد. سبکی که حالا جای خود را در بین دیگر سبک ها باز کرده و طرفداران مختلفی را به خود اختصاص داده است. AveCreation با سابقه ی تولید عناوین مسابقه ای، حالا دست به تولید بازی Driving Zone: Russia زده است.

اگر عاشق رانندگی هستید، از بازی کردن لذت می برید و می خواهید رانندگی خود را در یک بازی شبیه ساز نیز به چالش بکشید، امروز روز شماست. همانطور که از نام این عنوان بر می آید بازی شما را به جاده های کشور روسیه برده و قادر خواهید بود تا از بین ماشین های کلاسیک و مدرن روسیه یکی را انتخاب و به رانندگی بپردازید.

unnamedd

آخرین ساخته ی AveCreation یک عنوان بی پایان در سبک مسابقه است که می توانید آن را در دوحالت Arcade و شبیه ساز تجربه کنید. در طراحی بدنه و صدای ماشین ها سعی شده تا تفاوتی با نمونه های واقعی وجود نداشته باشد، و بادی بگوییم که این کار به نحو احسن صورت گرفته.

هر مدل خودرویی که در Driving Zone می بینید طراحی داخلی و صدای موتور منحصر به فردی دارد تا بدانید که با یکی از بهترین شبیه سازهای رانندگی در پلتفرم موبایل مواجه هستید.

unnameddd

با ورود به بازی توانایی انتخاب چهار جاده مختلف و 6 ماشین را خواهید داشت. لوکیشن های بازی از همان ابتدا در دسترس هستند، اما برای استفاده از خودرو های دیگر باید با پیش روی در بازی مقدار امتیاز لازم را بدست آورده، سپس به کمک این امیتازات خودرو های دیگر را خریداری کنید. انیمیشن های نرم در هنگام تغییر مسیر و همچنین دید اول شخص و سوم شخص در Driving Zone: Russia می تواند حس یک رانندگی لذت بخش را به شما بدهد.

Russia 1

به این موارد چرخه ی شبانه روز را هم اضافه کنید، تا همه چیز به واقعیت نزدیک تر شود. پیش از ورود به محیط بازی می توانید شخصی سازی های مورد نیاز خود را انجام دهید. به عنوان مثال می توانید درجه ی ترافیک شهری و یا ساعتی که بازی شروع می شود را انتخاب کنید. از نظر سیر گیم پلی Driving Zone: Russia کمی ساده به نظر می رسد.

تنها وارد بازی می شوید، سبک موردنظر را انتخاب می کنید و به رانندگی می پردازید. AveCreation می توانست با افزودن ماموریت های گوناگون به بازی به جذابیت آن بیش از پیش بیافزاید. هرچند هنوز هم دیر نشده و این استودیو می تواند با ارائه ی آپدیت این موارد را تکمیل کند.

Driving Zone: Russia

Driving Zone: Russia

سازنده: AveCreation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 45 مگابایت زبان:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • حرفه ای ترین گیمر ایران
    حرفه ای ترین گیمر ایران | ۲۶ فروردین ۱۳۹۵

    سلام این بازی برای اسیستم عامل Ios هم موجود شده .......لطفا تغییرات مناسب رو در پست خود ایجاد کنید تا اطلاعات غلط ب مردم داده نشده باشه

  • ایمان
    ایمان | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    نصب کردم.اصلا جالب نبود

  • BVB
    BVB | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    لطفا بازی های open world بیشتر معرفی کنید. مثل GTA و Gangstar Vegas با کنترلرهای لمسی مناسب

  • امید
    امید | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    تشکر از اینکه بازی های جالبی معرفی میکنید

مطالب پیشنهادی