ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Galaxy Explorer برای هولولنز در ویندوز استور منتشر شد

تیم Microsoft Studios دقایقی پیش و در جریان کنفرانس بیلد 2016، از تکمیل مراحل توسعه اپلیکیشن Galaxy Explorer برای هولولنز خبر داد. اپ مذکور از همین حالا در ویندوز استور در دسترس قرار گرفته و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۱:۱۰

تیم Microsoft Studios دقایقی پیش و در جریان کنفرانس بیلد 2016، از تکمیل مراحل توسعه اپلیکیشن Galaxy Explorer برای هولولنز خبر داد. اپ مذکور از همین حالا در ویندوز استور در دسترس قرار گرفته و ضمنا علاقه مندان به کدنویسی می توانند کدهای منبع این برنامه را هم به طور کامل از وبسایت Github دریافت کنند.

اما Galaxy Explorer چیست و ایده پشت ساخت آن چه بوده؟ مایکروسافت این گونه توضیح می دهد: "ماه گذشته، مایکروسافت از جامعه کاربرانش خواست تا ایده های خود در مورد تأثیر پردازش هولوگرافیک بر تغییر و تحول جهان را به اشتراک بگذارند. بیش از 5000 ایده از مردمان سراسر دنیا به اشتراک گذاشته شد. تیم توسعه Microsoft Studios با بررسی بهترین و اجرایی ترین ایده ها، تصمیم گرفت تا یکی از آنها را به مرحله تولید برساند."

ایده منتخب مایکروسافت، اپلیکیشنی بود که می توانست کاربران هولولنز را به سفری مجازی در کهکشان راه شیری ببرد تا ضمن گشت و گذار در آن، اطلاعات ارزشمندی از آسمان ها، ستاره ها و سیاره ها هم بدست آورند.

مایکروسافت در ادامه می گوید: "پس از یک رأی گیری 24 ساعته در توئیتر، تیم طراحان، هنرمندان و توسعه دهندگان هولولنز تصمیم به ساخت اپ Galaxy Explorer گرفت. مایکروسافت به همین منوال بروزرسانی پروژه را به طور هفتگی ادامه خواهد داد و زمانی که کار تکمیل شد، کدنویسی برنامه را اوپن سورس (متن باز) خواهد کرد تا توسعه دهندگان بتوانند با نحوه ساخت اپلیکیشن برای هولولنز بیشتر آشنا شوند."

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی