ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت به اشتراک گذاری ویدیوهای ۶۰ ثانیه ای در نسخه جدید اپلیکیشن اینستاگرام

قریب بر دو ماه پیش، اینستاگرام قابلیتی در اختیار آگهی دهندگان خود قرار داد که بر اساس آن قادر بودند ویدیوهای ۶۰ ثانیه ای آپلود کرده و در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. امروز، این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۰:۱۶

قریب بر دو ماه پیش، اینستاگرام قابلیتی در اختیار آگهی دهندگان خود قرار داد که بر اساس آن قادر بودند ویدیوهای ۶۰ ثانیه ای آپلود کرده و در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. امروز، این ویژگی در اختیار کاربران عادی نیز قرار گرفت.

از سال ۲۰۱۳ تاکنون، استفاده کنندگان از شبکه اجتماعی یاد شده می توانستند ویدیوهای ۱۵ ثانیه ای خود را به اشتراک بگذارند اما اکنون زمان هر ویدیو به ۱ دقیقه افزایش یافته است.

در همین راستا، اینستاگرام در وب سایت رسمی اش عنوان نموده که در شش ماه گذشته، میزان تماشای ویدیو در این شبکه اجتماعی تا ۴۰ درصد افزایش را نشانگر بوده و همین موضوع، یکی از علل اتخاذ چنین تصمیمی بوده است.

در ماه گذشته نیز اینستاگرام توجه دیگری به ویدیوها نشان داد و به جای نمایش دادن تعداد لایک های هر ویدیو، تعداد دفعات پخش شدن آن را به نمایش کشید. این شرکت همچنین دست به انجام ایده های جدیدی زد و برای مثال، برترین ویدیوها در خصوص یک رویداد مهم را در ابتدای فید خبری در برابر چشمان کاربرانش قرار داد.

جدیدترین نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام که امروز برای iOS منتشر شده است، دارای یک ویژگی چشمگیر دیگر هم هست. کاربران می توانند از طریق ویدیوهای موجود در پوشه «Camera Roll» آیفون خود، دست به تولید یک ویدیو زده و آن را در شبکه اجتماعی یاد شده قرار دهند. البته هم اکنون اپلیکیشن های شخص ثالث بسیاری وجود دارند که همین ویژگی را در اختیار کاربران قرار می دهند اما در هر حال، اینک چنین قابلیتی به اپ رسمی اینستاگرام برای iOS افزوده شده است.

FullSizeRender

نسخه یاد شده هم اکنون برای کاربران اندروید و iOS منتشر شده است، البته اینستاگرام در وبلاگ رسمی اش نوشته که با بروز رسانی به نسخه ۷.۱۹، قابلیت به اشتراگ گذاری ویدیوهای یک دقیقه ای در اختیار برخی کاربران قرار می گیرد اما در ماه های آتی، همه استفاده کنندگان از این شبکه اجتماعی به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • امین
    امین | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

    فك كنم فقط واسه محصولات اپل باشه،من چند تا پیج دیدم ویدیو 60 ثانیه گذاشته بودن،چون تبلیغ میشه و ممكن كامنت حذف بشه نمی تونم بزارم،ولی حقیقت داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی