ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت اپ استور اکس باکس و ویندوز 10 را با هم ادغام می کند

مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد 2016 خود اعلام کرد که استورهای مربوط به ویندوز و اکس باکس را با هم تلفیق خواهد کرد. طبق این خبر، تابستان امسال و همزمان با عرضه آپدیت سالانه ویندوز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۰:۲۹

مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد 2016 خود اعلام کرد که استورهای مربوط به ویندوز و اکس باکس را با هم تلفیق خواهد کرد. طبق این خبر، تابستان امسال و همزمان با عرضه آپدیت سالانه ویندوز 10 این دو استور با هم ادغام می شوند و یک استور یکپارچه و متحد برای تمامی دستگاه های پشتیبانی کننده از ویندوز ایجاد می گردد.

این اقدام گامی بسیار عقلانی و طبیعی از سوی مایکروسافت محسوب می شود. این شرکت مدتهاست که برای ارائه اپلیکیشن های فراگیر (با قابلیت اجرا روی دستگاه های مختلف از دسکتاپی گرفته تا موبایل و اکس باکس) برنامه ریزی می کند و اگر قرار  باشد که این ایده رنگ واقعیت به خود بگیرد دلیلی برای جدایی اپ های اکس باکس از باقی موارد نیست.

اپ های فراگیر قرار است که از تابستان امسال و همزمان با ارائه آپدیت به اکس باکس بیایند. مایکروسافت نیز تلاش دارد که ساخت اپ های یاد شده را تا آنجا که امکان دارد برای توسعه دهندگان و از جمله سازندگان بازی ساده نماید.

این شرکت در جریان کنفرانس بیلد خود اعلام داشت که نوعی ابزار تبدیل را ایجاد کرده که می تواند به صورت خودکار بازی های جدید و قدیمی را به اپ هایی با قابلیت اجرا روی پلتفرم های مختلف تبدیل نماید.

این ابزار همچنین به توسعه دهندگان امکان می دهد که پشتیبانی از کاشی های زنده، اعلان ها و کنترلرهای اکس باکس را فارغ از پلتفرم اصلی شان به محصولات تولیدی خود اضافه نمایند.

شرکت مورد بحث در واقع با این اقدام، پروسه توسعه اپلیکیشن و بازی را برای همه ساده می کند. در نتیجه از تابستان امسال همه دارندگان اکس باکس قادر خواهند بود که کنسول های بازی شان را به  نوعی کیت توسعه تبدیل کنند و سپس بین حالت های بازی و توسعه شیفت نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    ایول

  • Rivekan
    Rivekan | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    این ایده اگر کاملا اجرا بشه واقعا عالیه! با قدرت گرفتن روز افزون پردازنده های موبایلی هر گوشی موبایل ویندوزی یا هر سرفیس میتونه تبدیل به یک کنسول قابل حمل بشه!

مطالب پیشنهادی