ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو 80 درصد نیروی کار خود در کره جنوبی را اخراج کرد

نینتندو در آستانه معرفی کنسول جدیدی است و کوچکترین تحرکات آن زیر نظر است. طی آخرین گزارش ها، نینتندو در حدود 80 درصد کل نیروی کار خود در کره جنوبی را اخراج کرده که در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

نینتندو در آستانه معرفی کنسول جدیدی است و کوچکترین تحرکات آن زیر نظر است. طی آخرین گزارش ها، نینتندو در حدود 80 درصد کل نیروی کار خود در کره جنوبی را اخراج کرده که در نتیجه 4 سال شکست مداوم مالی در این کشور بوده.

با این حال، این اقدام از سوی نینتندو اندکی عجیب به نظر می رسد. در فرهنگ کاری نینتندو، نیروها اهمیت بسیاری دارند و مدیران برای نگه داشتن کارمندان خود هر کاری انجام می دهند. برای مثال، ساتورو ایواتای فقید، چند سال پیش با کاهش حقوق خود و دیگر مدیران، به حداقل میزان لازم، سعی در حفظ نیروهای خود داشت.

اما عملکرد ضعیف نینتندو کره هیچگونه قابل توجیح نیست و داشتن این تعداد نیروی کار، چیزی جز ضرر و زیان مالی برای ژاپنی ها به همراه نداشته است. بنابراین از 60 کارمند، 60 نفر اخراج شده اند و ده نفر باقی مانده به فعالیت خود ادامه می دهند.

فوکودا هیرویوکی همچنان مدیرعامل نینتندو کره باقی می ماند اما این ده نفر به ساختمان کوچکتری منتقل می شوند. چندی پیش نیز سونی و مایکروسافت با بستن استودیوهای Evolution و Lionhead، به فعالیت بخش های زیان ده خود پایان دادند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • احمد
    احمد | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    حالا کشور قحطی بود رفته تو کره کارخونه زده؟!! من نمیدونم چرا ژاپنی ها انقدر به کره ایها اهمیت میدن و حیلی چیزا یادشون میدن

  • Farshadb10
    Farshadb10 | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    60-60=0
    70-60=10
    :)

  • محمد صادق عامری
    محمد صادق عامری | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    "بنابراین از 60 کارمند، 60 نفر اخراج شده اند و ده نفر باقی مانده به فعالیت خود ادامه می دهند."
    60-60=0 نه 60-60=10
    متن رو دوباره ویرایش کنید.

مطالب پیشنهادی