ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی احتمالا Mate S2 را با نمایشگر خمیده همراه خواهد کرد

می توان گفت اکنون کلید گنجینه نمایشگرهای خمیده در دستان سامسونگ جای گرفته و با اینکه شرکت های متعددی نمونه اولیه محصولاتی از این دست را به نمایش گذاشته اند، هیچ یک قادر به تولید ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

می توان گفت اکنون کلید گنجینه نمایشگرهای خمیده در دستان سامسونگ جای گرفته و با اینکه شرکت های متعددی نمونه اولیه محصولاتی از این دست را به نمایش گذاشته اند، هیچ یک قادر به تولید انبوه آنها و ارسال شان به بازار نگشته اند.

با این حال، اینک گزارش می شود که هوآوی، یکی از بزرگ ترین سازندگان موبایل در کشور چین، می خواهد به یکتایی سامسونگ در این راستا پایان بخشد.

بر اساس گزارش جدیدی که از کشور اژدهای سرخ نشر یافته، گفته می شود که تلفن هوشمند Mate S2 به نمایشگری خمیده مجهز خواهد بود اما نوع این خمیدگی به صورتی نیست که یادآور آنچه در گلکسی S7 Edge دیده ایم، باشد. حال اینکه دقیقا چنین گفته ای به چه معناست، تا حد زیادی نامشخص است و تنها احتمال، می تواند خمیدگی نمایشگر در بخش فوقانی و تحتانی تلفن هوشمند یاد شده باشد.

همانطور که از نامش پیداست، محصول جدید هوآوی نسل بعدی Mate S خواهد بود؛ موبایلی که در سال گذشته، پیش از آیفون 6s، صفحه نمایشی حساس به فشار را به ارمغان آورد. از همین جهت می توان به سادگی پنداشت که سری Mate S از هوآوی، با ویژگی های تازه و جذاب از راه خواهد رسید و حالا هم بعید نیست این شرکت چینی با محصولی غافلگیر کننده، هیجانزده مان کند.

Mate S در ماه سپتامبر و چند روز پیش از آیفون 6s رونمایی شد و اکنون می توان انتظار داشت که نسل دوم آن، در همان مقطع زمانی از راه رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آروین
    آروین | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    سری میت اس=سری اسکی رو یخ

مطالب پیشنهادی