ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن جدید Good Lock سامسونگ رابط کاربری گلکسی S7 را متحول می کند

طراحی رابط کاربری سیستمی سامسونگ سال هاست که تغییر و تحول چندان قابل توجهی (به غیر از موارد کوچکی مثل آیکن ها و رنگ ها) به خود ندیده. با این وجود، صاحبان گجت های سری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۰

طراحی رابط کاربری سیستمی سامسونگ سال هاست که تغییر و تحول چندان قابل توجهی (به غیر از موارد کوچکی مثل آیکن ها و رنگ ها) به خود ندیده. با این وجود، صاحبان گجت های سری گلکسی همیشه فروشگاه تمی در اختیار داشته اند که می تواند در رابط کاربری تغییرات بزرگی ایجاد کند.

امروز فروشگاه Galaxy Apps سامسونگ میزبان اپلیکیشن جدیدی است تحت عنوان Good Lock که آمده تا یک رابط کاربری سیستمی پیشرفته را به آخرین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی S7 بیاورد.

نام این اپلیکیشن کمی گمراه کننده است، چرا که در نظر اول ذهن کاربر را به سمت یک قفل صفحه نمایش ساده می برد. در صورتی که این گونه نیست و Good Lock علاوه بر قفل صفحه، در قسمت های دیگر هم تغییرات قابل توجهی ایجاد می کند.

انتهای قفل صفحه Good Lock، میان بر اپلیکیشن ها را خواهید دید و اگر ساعت را به سمت پایین بکشید، فهرستی از ویجت ها برایتان نمایان خواهد شد. البته این مکانیزم کمی عجیب است، چرا که با پایین کشیدن ساعت نوار ابزار سامسونگ نیز همزمان به سمت پایین کشیده می شود و همین ممکن است اوضاع را کمی آشفته سازد.

Good Lock 1

اما به غیر از قفل صفحه، Good Lock اعلان ها، بخش تنظیمات سریع و نوار وضعیت را هم به یک پوسته جدید و زیبا مزین می کند. کلیه این تغییرات رابطه عمیقی با سیستم عامل دارند که باعث می شود آن را فراتر از یک قفل صفحه معمولی بدانیم.

اعلان ها در Good Lock مشابه حالت نرمال هستند، اما گزینه اضافه ای برایشان در نظر گرفته شده و آن هم امکان سوایپ کردنشان به قسمتی تحت عنوان Keep است که می تواند آن ها را برایتان ذخیره کند. اعلان ها در Good Lock دسته بندی جداگانه ای دارند که اندکی از چینش اعلان ها در رابط کاربری پیش فرض سامسونگ پیچیده تر است.

2

رنگ غالب رابط کاربری Good Lock هم بنفش کم رنگ است که البته می تواند بسته به زمان روز تغییر کند. برای تجربه Good Lock می توانید آن را از فروشگاه Galaxy Apps برای گجت های پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S7 و S7 اج دریافت کنید. ضمنا اگر اپلیکیشن در کشور شما یا برای اسمارت فون تان در دسترسی نبود، می توانید فایل APK را از این آدرس اینترنتی به طور مستقیم دانلود نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • hesam
    hesam | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    این چطوری پاک میشه؟ریختم رو اس۶ گند زده به گوشی.

  • علی ویژه
    علی ویژه | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    میگم من نوت ۵ دارم اندرویدم هم۵ هست بعد از این لینک که دانلود میکنم میخوام نصب کنم میگه مشکل در تجزیه؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی