ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی از احتمال عرضه پلی استیشن وی آر روی پلتفرم پی سی می گوید

چندی پیش بود که سونی از قیمت 400 دلاری هدست پلی استیشن وی آر رونمایی کرد و اعلام نمود در ماه اکتبر سال جاری میلادی، به بازار خواهد آمد. همان طور که بارها برایتان نوشته ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

چندی پیش بود که سونی از قیمت 400 دلاری هدست پلی استیشن وی آر رونمایی کرد و اعلام نمود در ماه اکتبر سال جاری میلادی، به بازار خواهد آمد. همان طور که بارها برایتان نوشته ایم، پلی استیشن وی آر تنها هدستی است که دارندگان کنسول های خانگی را هدف قرار داده و از این لحاظ برتری محسوسی نسبت به دیگر رقبای خود دارد.

با این حال، شکی نیست که روی پلتفرم پی سی، دو کمپانی آکیلس و اچ تی سی با هدست های ریفت و Vive، شانس بیشتری برای موفقیت دارند و از همین حالا، دل مخاطبان را ربوده اند. اما به نظر می رسد که سونی قصد دارد توازن قدرت فعلی را برهم زده و برنامه هایی برای عرضه پلی استیشن وی آر روی پلتفرم پی سی دارد.

یکی از سخنگویان سونی که هویت وی مشخص نشده، به تازگی سخنانی در این باره به زبان آورده که نوید عرضه پلی استیشن وی آر برای پی سی را می دهد:

از آن جایی که پلی استیشن 4 از لحاظ ساختار شباهت زیادی به کامپیوترهای شخصی دارد، عرضه پلی استیشن وی آر روی آن ها محتمل است. در حال حاضر، ما روی بازی ها تمرکز کرده ایم و برنامه ای برای رونمایی از چیزی نداریم اما به عقیده من، پلی استیشن وی آر در حوزه های دیگر هم نمود پیدا خواهد کرد.

اگر این خبر حقیقت داشته باشد و ژاپنی ها واقعا به دنبال عرضه پلی استیشن وی آر روی پلتفرم پی سی باشند، مطمئنا دردسرهای زیادی برای آکیلس و اچ تی سی به وجود خواهد آمد. این دو هدست ارزشمند، به ترتیب 600 و 800 دلار قیمت دارند و با توجه به قیمت 400 دلاری پلی استیشن وی آر، ممکن است در جذب هرچه بیشتر مخاطبان باز بمانند.

طبیعتا هنوز مشخص نیست که برای بهره گیری از پلی استیشن وی آر روی پلتفرم پی سی نیازمند چه سخت افزاری خواهیم بود. اما می توان حدس زد که سخت افزار مورد نیاز، احتمالا با سخت افزار پلی استینش 4 برابری داشته باشد و نیازی به یک کامپیوتر شخصی 1000-1500 دلاری (همچون آکیلس و وایو) نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    اینطوری بشه که واقعا عالی میشه

مطالب پیشنهادی