ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات و قیمت Mi Note 2 شیائومی لو رفت

شیائومی امسال با معرفی اسمارت فون Mi 5 موجب خوشحالی بسیاری از طرفداران خود شد و پس از آن، همه منتظر بودند تا فبلت آتی خود را نیز با مشخصات و امکانات عالی به زودی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۲۰

شیائومی امسال با معرفی اسمارت فون Mi 5 موجب خوشحالی بسیاری از طرفداران خود شد و پس از آن، همه منتظر بودند تا فبلت آتی خود را نیز با مشخصات و امکانات عالی به زودی معرفی نماید.

در همین راستا شایعات متعددی در رابطه با Mi Note 2 در رسانه های منتشر گشته و همچنان نیز ادامه دارد. به طوری که امروز، مشخصات تازه ای از این دیوایس لو رفته. بر اساس این اطلاعات، نوت 2 در چندین نسخه مجزا عرضه خواهد گشت.

گفته می شود دستگاه یاد شده با چیپست های اسنپدراگون 820 و 823 و 4 و 6 گیگابایت رم در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. با استناد به شایعه اخیر، ارزان ترین مدل این فبلت 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و این در حالیست که قدرتمندترین مدل از این دستگاه با 256 گیگابایت حافظه همراه خواهد بود.

همچنین باید گفت تمامی مدل های MI Note 2 با صفحه نمایش 5.7 اینچی و رزولوشن 2560×1440 پیکسلی، باتری 3600 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع 18 واتی همراه هستند. دوربین اصلی موبایل مورد بحث 16 مگاپیکسلی به همراه سنسور IMX295 سونی و لرزش گیر نوری است و دوربین دوم نیز 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

فبلت نوت 2 بدنه تماما فلزی دارد و به گزارش شایعات موجود با قیمت پایه ی 460 دلاری روانه بازار خواهد گشت.

در انتها شاید از دیدن نام چیپست اسنپدراگون 823 تعجب کرده باشید اما این نخستین باری نیست که در مورد آن صحبتی به میان می آید. پیش از آن نیز یک تحلیلگر چینی به نام  Pan Jiutang به این موضوع اشاره کرده بود و یادآور شده بود که این تراشه سرعت کلاک بالاتر از 820 دارد و هسته های آن چهارتایی و 64 بیتی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mehrdad
    mehrdad | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    کسی میدونه Mi 5 کی میاد ایران؟!

    • علیرضا
      علیرضا | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

      دوست عزیز مدت هاست که این گوشی تو ایران برای خرید موجود هست.
      کافیه ی جستجو تو گوگل برای.
      نسخه پرو رو حتی میشه با ۱۵۵۰ خرید.
      ?????

  • Rivekan
    Rivekan | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    گویا شیاومی و کوالکام رابطه خیلی نزدیکی دارند! این مسئله توی کنفرانس انپک mi 5 کاملا مشهود بود.

    • علیرضا
      علیرضا | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

      شائومی از مشتریای اصلی کوالکام بوده رابطه سنتی قوی‌ای بینشون هست به طوری که عمده گوشی هاش اسنپ روشون هست. حتی اگه ی گوشی مثل ردمی نوت ۳ با مدیاتک می‌ده بلافاصله نسخه اسنپ رو هم وارد بازار می‌کنه.

مطالب پیشنهادی