ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کروم بوک 14 ایسر با بدنه آلومینیومی و قیمت 300 دلار عرضه می شود

در حال حاضر چند وقتی می شود که ایسر به یکی از فعالان اصلی بازار کروم بوک تبدیل شده و با عرضه دستگاه هایی چون کروم بوک 15، که نمایشگری بزرگتر از حد رایج دارد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

در حال حاضر چند وقتی می شود که ایسر به یکی از فعالان اصلی بازار کروم بوک تبدیل شده و با عرضه دستگاه هایی چون کروم بوک 15، که نمایشگری بزرگتر از حد رایج دارد تنوع این حوزه را دو چندان کرده. آخرین محصول ایسر، کروم بوک 14 است که با پیروی از همین ترند و در دو مدل HD (با رزولوشن 1366x768) و Full HD (با رزولوشن 1920x1080) به بازار عرضه می شود.

کروم بوک 14، اولین دستگاه ایسر است که به صورت تمام و کمال از بدنه آلومینیومی ساخته شده و به گفته کمپانی مورد بحث، باتری ورژن HD آن تا 14 ساعت دوام می آورد. قیمت کروم بوک 14 کماکان نامشخص است اما گفته می شود که ورژن Full HD آن با حافظه داخلی 32 گیگابایت، پردازنده 1.6 گیگاهرتزی Intel Celeron و 4 گیگابایت حافظه رم حدود 300 دلار قیمت خواهد داشت.

علاوه بر این ورژن 300 دلاری که در حال حاضر برای پیش خرید در آمازون قرار گرفته و فروش آن در ماه آپریل روی Best Buy نیز آغاز خواهد شد، ورژنی ارزان قیمت تر با 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی هم در راه است که کماکان قیمت مشخصی ندارد و باید تا رونمایی رسمی از آن منتظر ماند.

همانند کروم بوک 15، ایسر توجه زیادی به نمایشگر بزرگ کروم بوک 14 نشان داده. کروم بوک ها معمولا به عنوان «کامپیوتری برای همه» شناخته می شوند و بهترین دستگاه های این دسته بندی، مانند کروک بوک 11 کمپانی دل، به نمایشگری کوچک مجهزند. اما در این میان، عده ای از کاربران به دنبال نمایشگر و کیبورد بزرگ تر هستند و ایسر نیز می خواهد که همان مخاطبان را هدف قرار دهد.

ایسر پیش از این به دلیل کیفیت ساخت پایین کروم بوک هایش، آن طور که انتظار داشت توجه مخاطبین را جلب نکرد. اما شاید با عرضه کروم بوک 14 و بدنه تمام آلومینیومی آن، یکبار دیگر نظر مخاطبان برگردد و کمپانی مورد اشاره نیز به تعادلی مناسب میان کیفیت و فروش برسد.

Acer_Chromebook_14_CB3-431_left_facing.0

Acer_Chromebook_14_CB3-431_rear_left_facing.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    2008 جابز یه مک بوک ایر رو دیزاین و معرفی کرد
    هنوزم زیباترین لب تاپ بازاره و دفتر مشقی برای کپی کردن همه شرکتا
    که هیچ کدوم هم به زیبایی ایر اصلی نمیرسن

  • uo
    uo | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    بد نیست تست بشه ببینم چی است

مطالب پیشنهادی