ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

با پروژه «آپولو 17» سفر به ماه را تجربه کنید

44 سال پیش آخرین سفر انسان به کره ماه صورت پذیرفت؛ آپولو 17 ششمین سفر از ماموریت های آپولو و آخرین سفر انسان به کره ماه بود که در سال 1972 میلادی از مرکز فضایی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

44 سال پیش آخرین سفر انسان به کره ماه صورت پذیرفت؛ آپولو 17 ششمین سفر از ماموریت های آپولو و آخرین سفر انسان به کره ماه بود که در سال 1972 میلادی از مرکز فضایی کندی در فلوریدا صورت پذیرفت. این سفینه پس از 12 روز به همراه بخشی از خاک سطح ماه به زمین بازگشت.

اکنون پس از 4 دهه، با پیشرفت های فراوان علم و فناوری تصور می شود که انسان اکنون قادر باشد به راحتی به این کره سفر نموده و از نزدیک شاهد ماه باشد اما هنوز این رویا به واقعیت تبدیل نشده و انسان های زیادی در انتظار تحقق آن هستند.

اما خوشبختانه همین پیشرفت ها امکانی تازه برای ما مهیا نموده که بدون ترک خانه بتوانیم سفر به ماه را به صورت کامل و در لحظه تجربه نمائیم.

«بن فیِست» (Ben Feist)، مدیر بخش تکنولوژی در شرکت TAXI، در طول سال های گذشته همه تمرکز خود را بر روی طراحی و توسعه «پروژه آپولو 17» گذاشته و نتیجه تلاش های خود را نیز به شرح زیر تعریف نموده:

«Apollo17.org نوعی تجربه تعاملی است که به شما اجازه می دهد تا تمامی 305 ساعت ماموریت آپولو 17 را بدون کاستی تجربه نمائید. هدف من ساخت سایتی با امکانات ویژه و کامل بوده که به تمامی مردم امکان تماشای ماه را بدهد تا افراد بتوانند ماموریت های فضائی را به صورت واقعی در خانه های خود تجربه نمایند.»

او همچنین بیان داشته که وب سایت خود را دائما به روز رسانی خواهد نمود و به این واسطه باگ های موجود را برطرف نموده و اطلاعات بیشتری را اضافه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    علی جان واقعا واسه اونایی که همچین حرفایی میزنه و دستما ل بدست روسا و رفقاشونن و دنیاشون بر مبنای تءوری توطعه بنا شده فقط باید ارزوی سلامت عقلی کرد

    • آریا
      آریا | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

      خود روس ها واقعیت این سفر رو تایید کردن

  • ali
    ali | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    عجیبه چرا هنوز خیلیها فکر می کنن انسان فقط یکبار به ماه رفته بهشون بگی تا الان شش بار رفتن و برگشتن جمعا تا حالا دوازده نفر رو ماه پیاده شدن فحش میدم؟
    البته طرفداران تئوری توطئه که جای خود دارن.
    (آخجون دعوا) ?

مطالب پیشنهادی