ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به لطف کدنویسی گوگل، تصاویر واقعیت مجازی می توانند ضمیمه وبسایت ها و اپلیکیشن ها شوند

به لطف گوگل، از این پس توسعه دهندگان می توانند محتوای واقعیت مجازی خود را مستقیما به وبسایت ها و اپلیکیشن های iOS و اندروید وارد کنند. کدهای HTML و جاوا اسکریپت مخصوص این کار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

به لطف گوگل، از این پس توسعه دهندگان می توانند محتوای واقعیت مجازی خود را مستقیما به وبسایت ها و اپلیکیشن های iOS و اندروید وارد کنند. کدهای HTML و جاوا اسکریپت مخصوص این کار هم اکنون در وبسایت Github قرار گرفته تا با دریافت آنها بتوانید تصاویر 360 درجه خود را ضمیمه صفحات وب و اپلیکیشن ها کنید.

برای مشاهده تصاویر واقعیت مجازی در مرورگرهای وب دسکتاپ، لازم است که آخرین نسخه اینترنت اکسپلورر، اج، کروم، فایرفاکس یا سافاری را نصب کرده باشید. در مورد iOS و اندروید نیز کافیست نسخه های سیستم عامل شما به ترتیب 8 و کیت کت (4.4) به بالا باشند.

نمایش دهنده تصاویر واقعیت مجازی در دسکتاپ، یک نمایش دهنده تصویر معمولیست که می توان آن را به حالت تمام صفحه برد و مثل حالت Street View گوگل مپس، به تماشای محیط دور و اطراف در آن پرداخت که نمونه ای از آن را در ادامه می بینید:

گفتنی است با عمومی کردن این کدهای منبع، گوگل شرایطی فراهم کرده تا استفاده از تصاویر واقعیت مجازی در ضمیمه وبسایت ها و اپلیکیشن ها رونق بیشتری پیدا کند.

گوگل همچنین علاوه بر رونمایی از این موضوع، اولین کیت توسعه بومی کاردبورد را نیز برای پلتفرم iOS منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی