ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی P9 در بنچمارک AnTuTu دیده شد

اگرچه هوآوی تایید کرده که پرچمدار جدید خود، P9 را هفته آینده در تاریخ 18 فروردین معرفی می کند، اما جزئیات چندانی از آن هنوز در دسترس نیست. پس بگذارید از منابع دیگر اخبار رو ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

اگرچه هوآوی تایید کرده که پرچمدار جدید خود، P9 را هفته آینده در تاریخ 18 فروردین معرفی می کند، اما جزئیات چندانی از آن هنوز در دسترس نیست. پس بگذارید از منابع دیگر اخبار رو مرور کنیم.

چند روز پیش شنیدیم که P9 قرار است در دو مدل عرضه شود. یکی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با سخت افزاری بهتر و امکانات بیشتر.

به نظر می رسد که حالا بنچمارک AnTuTu از سخت افزار مدل دوم نیز پرده برداری کرده است. در لیست منتشر شده، دستگاهی با نام رمز EVA-AL10 به همراه 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده هشت هسته ای کایرین 955 (به جای کایرین 950) دیده می شود.

The-Huawei-P9-is-coming-soon

اما دیگر ویژگی ها به نظر برابر هستند. دوربین های 12 و 8 مگاپیکسلی، اندروید 6.0 مارشملو، نمایشگر 1920 در 1080 و دیگر مشخصه های ظاهری، در هر دو مدل کاملا برابر هستند. اما هنوز در مورد اندازه نمایشگر چیزی گفته نشده. P9 معمولی نمایشگری 5.2 اینچی دارد و شاید این ورژن جدیدتر، نمایشگرش بزرگ تر شود.

P9 Lite و P9 Max دیگر تلفن های همراهی است که هوآوی آماده عرضه دارد. اولی با نمایشگر 5 اینچ و اسنپدراگون 650 و دومی با نمایشگر 6.2 اینچ و کایرین 960. آیا همه این تلفن ها در تاریخ 18 فروردین معرفی می شوند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی
    علی | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    هه هنوز فول اچ دی

    • BVB
      BVB | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

      تو گوشی با عمر باطری کمتر از ۱ روز و نمایشگر عالی یا باطری ۲ روز و نمایشگر عالی؟ اپل که همه حلوا حلواش میکنن روی ۵.۵ اینچ فول اچ دی گذاشته بازم با چشمات بازی میکنن. فوا اچ دی بهترینه و نه بالاتر و نه پایین‌تر بازدهی کلی خوبی نداره. نظرت خیلی نپخته بود

  • مهدی
    مهدی | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    پردازنده نسخه لایتش هم خیلی خوبه

مطالب پیشنهادی